1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "It is always the same!"

"It is always the same!"

Překlad:Je to pořád to samé!

August 2, 2015

19 komentářů


39720

neuznalo mi to odpověď "je to stále totéž". Možná by stálo za úvahu, zda nerozšířit seznam uznatelných výrazů... (totéž, tatáž,...)

August 2, 2015

kacenka9

Ano. Zapracovala jsem. Ted je variant teto vety 156 v CJ.

August 2, 2015

brk222

Je to to same. To asi neni ok...?

January 2, 2016

jgstcd

Tam chybi neco co by odpovidalo tomu "always".

January 2, 2016

JakubBenda

proc mi to nechce vzit misto slova stejne, stejny

February 13, 2016

Nemesis_NaR

"Ono to je stejné" - střední rod. "Stejný" je nespisovně.

February 13, 2016

Doma983175

Proč mi to neuznalo větu: "Je to pořád samé"?

March 3, 2016

ValaCZE

Protože vám tam chybí "to". Má tam být "to samé".

March 3, 2016

TomasRadoc

"pořád je to to stejné" co je na tomto překladu špatně? Podtrženo jsem měl stejné. Stejné a samé je snad synonymum?

March 3, 2016

ValaCZE

Upraveno a mělo by to fungovat.

November 29, 2017

docmint

Why is "to" used twice here?

April 28, 2016

jgstcd

One corresponds to "it" in the original and the other to "the".

April 28, 2016

Jenda-48

"Je to vždy to samé" - It is always the same. Nevzalo to český překlad.. Nahlášeno tlačítkem. V úvodu napsáno že je 14 komentářů, nezobrazí se žádný. Kde je chyba?

August 20, 2017

ValaCZE

"Je to vždy to samé" - uznáváme. Momentálně je tu 12 komentářů Jejich číslo nemusí odpovídat skutečnosti, protože hloupé, nesmyslné, případně opakující se dotazy mažeme.

November 29, 2017

jenda48

Ano, díky, to mne nenapadlo. Občas se stane, že jsou uvedeny diskuze, počet a nic tam. Toto sdělení si určitě zapamatuji. Zejména proto, že někdy je uvedeno, počet smazaných diskuzí.

November 30, 2017

ChovMart

Ne, ValaCZE tentokrát nemá pravdu. Je to chyba Duolinga. Ty komentáře tam jsou, jen se občas nezobrazí ( hlavně aplikce tím dost trpí ). Často stačí si znovu načíst stránku ( F5 - aktualizovat, obnovit ). Jednou mi pomohlo přidat komentář k danému tématu ( samozřejmě smysluplný - aspoň doufám, že byl :-) ) a pak najednou se mi objevily ostatní komentáře, které jsem předtím neviděl.

January 15, 2019

RadimChalu

Napsal jsem "vždy to samé" ale chybně. Je tento tvar dobře?

September 14, 2018

Lexa708108

Proč nemůže být: Je to pořád to stejné

October 17, 2018

Karolinka323003

Proč mi to neuznalo to je pořád to samé?

April 26, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.