"It is always the same!"

Překlad:Je to pořád to samé!

August 2, 2015

15 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


39720

neuznalo mi to odpověď "je to stále totéž". Možná by stálo za úvahu, zda nerozšířit seznam uznatelných výrazů... (totéž, tatáž,...)


brk222

Je to to same. To asi neni ok...?


jgstcd

Tam chybi neco co by odpovidalo tomu "always".


JakubBenda

proc mi to nechce vzit misto slova stejne, stejny


Nemesis_NaR

"Ono to je stejné" - střední rod. "Stejný" je nespisovně.


Doma983175

Proč mi to neuznalo větu: "Je to pořád samé"?


ValaCZE

Protože vám tam chybí "to". Má tam být "to samé".


TomasRadoc

"pořád je to to stejné" co je na tomto překladu špatně? Podtrženo jsem měl stejné. Stejné a samé je snad synonymum?


ValaCZE

Upraveno a mělo by to fungovat.


docmint

Why is "to" used twice here?


jgstcd

One corresponds to "it" in the original and the other to "the".


Jenda-48

"Je to vždy to samé" - It is always the same. Nevzalo to český překlad.. Nahlášeno tlačítkem. V úvodu napsáno že je 14 komentářů, nezobrazí se žádný. Kde je chyba?


ValaCZE

"Je to vždy to samé" - uznáváme. Momentálně je tu 12 komentářů Jejich číslo nemusí odpovídat skutečnosti, protože hloupé, nesmyslné, případně opakující se dotazy mažeme.


Miwan15

'Vždycky to samé' je také správně.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.