Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"You have five messages."

Переклад:У вас п'ять повідомлень.

3 роки тому

10 коментарів


DenysLykov
DenysLykov

"В вас" краще змінити на "Ви маєте ..."

2 роки тому

OlegZavada

Або "у вас"

2 роки тому

MAX.GT

шо?

1 рік тому

Irina_74

'В вас' слід замінити на 'У вас'

2 роки тому

Drliadyk

Чому не може бути 5 (цифрою)? На письмі переважно числа пишуть цифрами, а не словами. А якщо 135, або 278429? Теж слоами писати?

2 роки тому

Sasha04M

так ,звісно! =)

2 роки тому

Sasha04M

але я не думаю що в DUOLINGO будуть речення з такими числами ! я пройшов уже всі навички і не було ні одного разу щоб мені попадалось таке велике число ,як ви казали!

2 роки тому

SLAVA229

А чому один раз якщо не поставиш апостроф то помилка а інший ні?

3 роки тому

Milkho
Milkho

Тому що гладіолус.
Старайтесь писати апостроф (lalt+39(num))

3 роки тому

AndriySydo1

Слово пять навіть без апострофа неможливо прочитати по іншому. Тому що гладіолус.

2 роки тому