"You have five messages."

Переклад:У вас п'ять повідомлень.

August 2, 2015

10 коментарів
Це обговорення закрито.


DenysLykov

"В вас" краще змінити на "Ви маєте ..."


OlegZavada

Або "у вас"


Irina_74

'В вас' слід замінити на 'У вас'


Drliadyk

Чому не може бути 5 (цифрою)? На письмі переважно числа пишуть цифрами, а не словами. А якщо 135, або 278429? Теж слоами писати?


Sasha04M

але я не думаю що в DUOLINGO будуть речення з такими числами ! я пройшов уже всі навички і не було ні одного разу щоб мені попадалось таке велике число ,як ви казали!


Vitaliy_Polar

Скільки там всього рівнів?


SLAVA229

А чому один раз якщо не поставиш апостроф то помилка а інший ні?


Milkho

Тому що гладіолус.
Старайтесь писати апостроф (lalt+39(num))


AndriySydo1

Слово пять навіть без апострофа неможливо прочитати по іншому. Тому що гладіолус.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.