1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "No design?"

"No design?"

Překlad:Žádný design?

August 2, 2015

19 komentářů


Miky105749

Prosim, proc to neuzna "zadny navrh"? Dekuji

March 11, 2018

Jenda-48

Česky "Žádný návrh?" Normálně používaná věta na poradách. Váš překlad udělal....."rychlý blbec", což je české označení počítače, nikoliv otázka či vulgarita. Vážně nelze vytvořit pracovní skupinu pro posuzování vkládaných českých překladů?

September 28, 2018

Samo.sk

Vo výbere nebolo to slovo design preložene do češtiny :( ;)

August 2, 2015

kacenka9

Cesky se 'design' rekne a pise 'design'.

August 3, 2015

Jenda-48

Hlásí, že je zde 11 příspěvků, vidím jen jeden. Stává se to často- tak do 5 procent. V čem je chyba. Někdy třeba že je jich 18 a nevidím žádný.(U jiné věty samozřejmě).

May 24, 2018

ValaCZE

Nepodstatné příspěvky se snažíme mazat. Proto můžete v diskuzi vidět míň příspěvků, než je uvedeno. Od jistého "vylepšení" fora se ale na udávaný počet příspěvků spolehnout nedá, protože "vylepšený" systém ukazuje co chce, nikoliv realitu.

May 26, 2018

JjaVild

Žádný vzor? Nevzalo mi to!

September 7, 2018

Venika930508

Design se predsa preklada,tak by ste mali preklady uznat

April 13, 2019

jenda48

Zbytečné, zde se to řídí ÚJČ a ten tvrdí že česká výslovnost a psaní je shodné, psáno design. A toho se moderátoři drží. Zbytečná diskuze.

April 13, 2019

Jenda-48

https://cs.m.wiktionary.org/wiki/design Slovenština má " dizajn", čeština nikoliv, v angličtině je to podstatné jméno i Sloveso, v češtině pouze podstatné jméno, takže jde pouze skloňovat, nikoli časovat.

April 13, 2019

FeitaJin

Překlad by asi mohl být správně, taky si to myslím. A s tím nemá ÚČJ vůbec nic společného. Tedy pokud se bavíme o překladu a použití jiného českého slova a ne o použití cizího slova "design" v české větě.

July 8, 2019

MartinKittler

design - z technické praxe vzhled, návhr, náčrt, plán atd. , čeština si jistě musí vyvíjet a přebírání slov do toho to vývoje patří, ale snad zde mohly být podporovány i ty starší vazby pokud překlad odpovídá. Tedy např. "Žádný návh?", "Není náčrtek?", "Není plán?"

September 17, 2019

jenda48

Tak jsem smazal, ale jsem ve věku, kdy zapomínání je denní životní proces. Kdybyste upozornil dříve, určitě bych tak učinil. Asi už radši nic slibovat nebudu. A design přestanu sledovat, nic nového přinosného se těžko tady ještě vyskytne. Jo, a kvůli obrazu svému jsem to nedělal a foto , byť osobní, měnit nebudu.

September 17, 2019

Penny853152

"žádný návrh" mi systém uznal

September 20, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.