"Dumlasomero,miserĉasvarmonkajlamaron."

Translation:During the summer, I look for heat and the sea.

3 years ago

27 Comments


Starhowler

Ĉu necesas serĉi varmon dum la somero?

3 years ago

MartinShadock

Venu viziti min bretonie (en Francio): vi komprenos :p

3 years ago

PfifltriggPi
PfifltriggPi

Ĉu vi loĝas bretonie?

2 years ago

MartinShadock

Jes. Ne ĉiam malvarmas, sed lastsomere la temperaturoj estis iom ĥaosaj ☹ Kial?

2 years ago

Scrivisto

Mi, kiel Teksanaĵo, ne komprenas ĝin ajne. Ni volas fuĝi varmegon dum la somero (pro timo de morto)! ;)

1 year ago

FredCapp
FredCapp

Estinte en Teksasa somero, mi tute kredas tiun.

1 year ago

FredCapp
FredCapp

Onidiras ke, la famulo Mark Twain unufoje diris, ke la plej malvarma vintro li eĉ spertis, estis somero en San-Francisko.

2 years ago

CelioFM
CelioFM

Onidiras ke, la famulo Mark Twain FOJE diris, ke la plej malvarma vintro KIUN LI IAM SPERTIS estis somero en San-Francisko.

1 year ago

salivanto
salivanto

There's no reason to correct "unufoje" in Fred's sentence. In fact "foje" is ambiguous - and sometimes means "kelkfoje" and sometimes means "unufoje." This part of the sentence was clearer as it was (with "unufoje.")

1 year ago

FredCapp
FredCapp

Mi serĉas malvarmon kaj montajn lagojn.

3 years ago

PatriciaJH
PatriciaJHPlus

Jes, kaj eksaltos en tiuj neĝofandintakvaj lagoj pro naĝi?

3 years ago

FredCapp
FredCapp

Certe, foje eĉ vestita!

3 years ago

PatriciaJH
PatriciaJHPlus

Mi ankau -- sed brrrrrrrrrr.

3 years ago

LeoFordan
LeoFordan

Dum la somero en la Filipinoj, mi esperas, ke pluvas.

2 years ago

FredCapp
FredCapp

Kie mi loĝas, en Koloradio, ni preskaŭ ĉiam esperas, ke pluvos.

1 year ago

RandomCanadian12
RandomCanadian12

dum la somero, mi sercxas malvarmon

2 years ago

FredCapp
FredCapp

Ĉu vi ankaŭ serĉas montajn lagojn?

2 years ago

RandomCanadian12
RandomCanadian12

ne estas malfacila cxi tie en Kanado

2 years ago

CelioFM
CelioFM

ne estas MALFACILE cxi tie en Kanado

1 year ago

GabrieleTrovato
GabrieleTrovato

Why "warm" instead of "heat" is wrong?

2 years ago

SprightBark
SprightBark

It might depend on exactly what you wrote, but, possibly it should have been warmth: During the Summer, I look for warmth and the sea.

2 years ago

GabrieleTrovato
GabrieleTrovato

Yes, you're right, the error was surely this. (I thought that "warm" was also a noun) Thank you :)

2 years ago

SprightBark
SprightBark

Sometimes it can be. warm can be a noun in British English, but not American English (as far as I know). But even in British English the usage is more restricted, mostly for something like Come into the warm.

the warm (UK)
a warm place:
It's cold standing out there - come into the warm.

Source: http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/warm

2 years ago

GabrieleTrovato
GabrieleTrovato

Interesting, thank you very much :)

2 years ago

FredCapp
FredCapp

Did you report it? Did you leave out other words?

2 years ago

GabrieleTrovato
GabrieleTrovato

Ehm... honestly not. The only "error" was this. Thanks for the answer :)

2 years ago

monney30P
monney30P

Why is it dum la somero and not dum somero?

1 year ago
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.