1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I study English with Duoling…

"I study English with Duolingo."

Çeviri:Ben Duolingo ile İngilizce çalışırım.

August 3, 2015

25 Yorum


https://www.duolingo.com/profile/esbabaes

Ulan cakal uygulama arada kendini ovdurup reklamini yaptirdi haa helal olsun faydali ama


https://www.duolingo.com/profile/Gke166563

Beleşe kendi reklamlarını yapıyo çakal


https://www.duolingo.com/profile/aligozlukc

Evet alabilir hem buraya kötü kaba ve benzeri sözlerle gelmeyelim evet övebilir sen ingilizceyi buradan calisiyorsun birisi sana ingilizceyi neraden calisiyorsun derse sen ingilizcesini buradan ögrendin yani cakal diyenlerle isim de olmaz


https://www.duolingo.com/profile/HilalNur12

Yorum yapan olmamış. İlk yorum :)) ama evet duolingo ile çalışırım ve çok memnunum baya faydası oluyor duolingo'nun bana ♡_♡


https://www.duolingo.com/profile/anonim867561

Duolingo candir.. hem keyifli hemde öğretici, yapan kişiyi tabrik ediyorum..


https://www.duolingo.com/profile/kevser574502

Ben de yorum yapıyorum: Ben onu "Benim İngilizce çalışma programım Duolingo'dur." zannettim. Hem doğru bana da çok faydası oluyor.☺


https://www.duolingo.com/profile/NEMOSEKER

Evet seni seviyoruz duolingo


https://www.duolingo.com/profile/Alperen487790

DUOLİNGO ÇOK GÜZEL


https://www.duolingo.com/profile/Gke166563

Artık nasıl bir fanatik isen pp bile dualingo sen nasıl bir kralsın ya jskkdkdk


https://www.duolingo.com/profile/emergency13

Thanks a lot duo. You are best app for learning languages.


https://www.duolingo.com/profile/Yakup690582

Aynen çok faydası oluyur tanks


https://www.duolingo.com/profile/Gke166563

Sen sanırım faydasını daha görememişsin ama olsun


https://www.duolingo.com/profile/ALF8001

Belli belli tanks değil thanks olucak


https://www.duolingo.com/profile/egekiremiti

Duolingo ben de ne zaman kendisi hakkında cümle kuracak diyorum ama faydalı program Duolingo sayesinde okulda ingilizcede daha iyiyim :)


https://www.duolingo.com/profile/edipmervan

Ben Duolingo ile İngilizce çalışırım.


https://www.duolingo.com/profile/GulumseNur

Cok faydali bir uygulama


https://www.duolingo.com/profile/YasinStinson

Ulan! Seviyorum bu Duo'yu... Bazen kendini övdürmesi yok mu! Ah! Ona bayılıyorum! WE LOVE DUOLINGO!


https://www.duolingo.com/profile/qqxiu

Duolingo gerçekten çok iyi ama daha fazla dil seçeneği olursa çoook güzel olur.


https://www.duolingo.com/profile/PPGPILOT

(Ben Duolingo ile İngilizce "ders" çalışırım) doğru kabul edilmeli. Neticede study=ders çalışmak


https://www.duolingo.com/profile/HeraxL

Study 'ders çalışmak' değil, yalnızca 'çalışmak'


https://www.duolingo.com/profile/MerveKaya929720

Ses biraz boguk ve anlasilmiyo o yuzden cogu yanlus oluyo


https://www.duolingo.com/profile/SechKinG

sanki çok ağırdan alıyor gibi,


https://www.duolingo.com/profile/CLARALISA12345

Duolingo self-praise we already use you


https://www.duolingo.com/profile/nasihsay

duolingo çok yaşaaaaaaaaaaa emeği geçen herkeze 2555555555555 lingottttt sizi seviyoruz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.