"In the center of the village there is a flag."

Translation:En la centro de la vilaĝo estas flago.

3 years ago

10 Comments


PierreAuza
PierreAuza

Duo

3 years ago

PierreAuza
PierreAuza

Kaj nia flago estas tre bela...

3 years ago

Kiryo
Kiryo

Kie troviĝas tiu flago? En iu kongresurbo?

3 years ago

PierreAuza
PierreAuza

Mi kredas ke la foto estis en Svedio. Mi ankaux kredas ke la kongreso estis en Svedio en 2003. http://languagewriter.com/2014/12/06/esperanto-whispers/

3 years ago

ninomde
ninomde

Could we say "la urbeto' instead of village?

3 years ago

hellomidnight

Urbeto is a town, not a village.

3 years ago

Tb8S4GFv

Then can we use urbeteto?

2 weeks ago

meenyo
meenyo

When we can use "el" or "de"?

3 years ago

vikungen

de = from/of

el = out of

3 years ago

meenyo
meenyo

Dankon!

3 years ago
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.