1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Він читає тобі це меню."

"Він читає тобі це меню."

Переклад:He reads you the menu.

August 3, 2015

60 коментарів


Largont

чому не правильно he reads you this menu?там є слово "це"


Nadiya150

треба дві відповіді знайти


Nadiya150

однакові


lilichka2004

а у мене всьо правильно виходить


lei.04

так я це теж не розумію


Arthur141120

таке саме


UQ7c

Чому не другий варіант???


Alex880595

Не виправили


6AKw1

перший коментар правий бо в мене вийшло з ним


dimiar2

А можна сказати "He reads this menu for you" ? Я розумыю що for - це для..


SophiaYatsyshyn

В мене теж ця проблема (


Rostik091003

чо не правильно шо робити


lera425663

Я також обрала цю відповідь і мені вибило що вона не вірна.


iryna2016

Мені вибирає, відповідь не вірно, але я натискаю вірний варіант!


Woman__

Хм, досить дивно. Треба обрати УСІ правильні відповіді, а правильною є лише одна)) Завдання на уважність


MaksMalusha

правильна перша


evazhuk02

А я обрала: He reads you the menu. Але відповідь всеодно не вірна.


evazhuk02

У мене так само як і в Denny Roll


evazhuk02

У мене теж саме як і в Denny Roll.


semen351015

То саме обераю правильно а пише щоні


Pavlin852475

Хеййй 2 це - this


crQA4

так насвяткувався що сам не може читати меню))) ха ха ха


NikolFine

Будь ласка виправіть цю помилку я відповідаю правильно а воно каже що неправильно.у цих варіантах нічого не вірно


jTak5

Я теж обрав he reads you this menu але відповідь усеодно не вірна


ZBWr3

Такеж саме


Dashakhami

Приєднуйтесь до нашого клубу! (CRPJH7)


WJIk8

Чому артикль the не вірно це меню


IrinaYurasova

Так it тоже подходит.


tiger-74

The - не пропонувалось у відповіді.


romanru2007

Я написав the menu але відповідь не вірна . Нема як повідомити про проблему.


Igor702363

В каких случаях перед словами ставим "а". Если бы слово быо книга а не меню тогда нужно ставить "а"?


GoldRiverUA

Був вибір з трьох, меню було вказано тільки в одному варіанті. Робіть трішки складнішими відповіді, так буде цікавіше.


Eleonora63217

Чому зависло?


MykolaKova

я думаю правильна відповідь He reads this menu to you.


sssvitlana

Чому правильний варіант тільки this, а the - неправильний


Lygmuva

Я відчуваю, мені ще ранить седце. Перекладіть


1M7F3

Яка різниця між The і This?


Viki_Wait

Яка різниця між "the" i "this"???


OYIl1

Чому "this menu", а не "the menu"?


Dana28918

Це повне дерьмо меняєт ответы пошли в жопу


zxjP14

Чому тут пише "the" а в завданні є тільки "this"?


GoldRiverUA

The - це означений артикль, який означає "це, цей, ця...". This (these множ.), та в минулому часі that (those множ.), вказівники, які означають "це, цей, ця...". It - це займенник, який означає "це, воно...".


Supervideo10

Дуолінго завжжи вчит що the - цю Так чому тут треба ставити this? Хоча тут пише що чечення через "the"


nata432123

Чому this menu ,а не the menu? В чому різниця?


MichaelKac15

Помилка! Пишу правельно, показує що відповідь не правельна. Виправте баг


taI255510

Чому " he reads to you the menu" не вірно?


taI255510

Чому "he reads to you the menu" не вірно?


CGuH18

Я написала "He reads your the menu", a показало вірну відповідь "He reads you this menu", a перед моїм коментарем вказана вірна відповідь "He reads you the menu")))). Де в мене помилка і чому вказано 2 різні відповіді?


CGuH18

Я написала "He reads your the menu", а показало, що і мене помилка і вірна відповідь "He reads you this menu", а тут перед моїм коментарем відповідь "He reads you the menu"))). Де в мене помилка і чому вказано 2 різні відповіді?


CGuH18

Я написала "He reads your the menu", а показало, що і мене помилка і вірна відповідь "He reads you this menu", а тут перед моїм коментарем відповідь "He reads you the menu"))). Де в мене помилка і чому вказано 2 різні відповіді?


CGuH18

Я написала "He reads your the menu", а показало, що і мене помилка і вірна відповідь "He reads you this menu", а тут перед моїм коментарем відповідь "He reads you the menu"))). Де в мене помилка і чому вказано 2 різні відповіді?


CGuH18

Я написала "He reads your the menu", а показало, що і мене помилка і вірна відповідь "He reads you this menu", а тут перед моїм коментарем відповідь "He reads you the menu"))). Де в мене помилка і чому вказано 2 різні відповіді?


U0tA8

Чому не можна сказати "he reads the menu for you"?


Victor712994

Чому the не підходить?


zNXE8

У переліку слів немає the, є лише this

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.