"Biz sana bir mektup yazacağız."

Çeviri:We will write you a letter.

3 yıl önce

4 Yorum


VodkaMorello

Kimi cümlelerde sana demek için to you kullanıyoruz ama bu cümlede you tek başına yeterli oldu neden acaba teşekürler

3 yıl önce

Emma-lee93
  • write someone something (birine bir şey yazmak) = "We will write you a letter"

  • write something to someone (bir şeyi birine yazmak) = "We will write a letter to you"

İkisi de aynı şey anlam olarak

3 yıl önce

Unsal_

bu dediğiniz her fiil için geçerli mi?

2 yıl önce

Emma-lee93

Hayır :D

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.