"Here are the arguments."

Překlad:Tady jsou ty argumenty.

před 3 roky

13 komentářů


nihau0
nihau0

ono je to dost složité slovo - důvody, argumenty a hádky zároveň. To jsou tři významy a ta hádka je z nich nejvzdálenější. Trochu si s tím nevím rady. Není někde něco co by to víc vysvětlovalo - jak a co jde v angl. použít a říct? Děkuji

před 2 roky

nmw213
nmw213

Co to je argument? (je mi 10)

před 1 rokem

Zdeka985336

https://cs.wikipedia.org/wiki/Argument Důkaz nebo důvod, který někdo uvádí, aby dokázal, že jeho tvrzení je pravdivé. Z angličtiny do češtiny se to dá přeložit jako hádka nebo spor, protože obvykle je více stran a názorů a každá strana uvádí své vlastní důvody pro potvrzení svých tvrzení.

před 8 měsíci

KathleenMa702614

Argument je když něco zdůvodňuješ při hádce, např. říkáš: Neber mi to! A ten druhý se zeptá: A proč? Znovu ty: Protože je to moje! - tak tohle je argument, vlastně jsi zargumentovala proč ti to nemá brát.

před 8 měsíci

JirkaHakulin

Proč nejde : tady jsou hádky?

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Tady jsou hádky odpovídá větě There are arguments here. Významově se jedná o sdělení, že se tady konají hádky. Aby z toho vylezlo kýžené Here are the arguments, projednou je české ukazovací zájmeno potřebné: Tady jsou ty hádky. Jako by to byly hádky z odposlechu na čipu.

před 3 roky

gaston68cz

Hm, ale "zde jsou ty hádky" to neuznalo (hlášeno)

před 2 roky

nueby
nueby
Mod

Buď jsem to nepřidal, nebo to někdo odebral. Spíš to první, míň práce :-) Přidáno.

před 2 roky

Marian348349

Nevím proč mám často pocit, že se nás Duo často snaží odnaučit češtinu, "zde jsou hádky" co to znamená? Máme pře, spory (také rozepře a rozpory), mírněji neshody, všude se argumentuje. Navíc není jasné, zda se jedná o fyzické místo, kde se někdo hádá "tady jsou hádky... každou chvíli", nebo o debatu, která vždy v určité fázi přejde k hádce. Prosím učte nás používat fráze významově, překlad slovíček Googlem nás mluvit cizí řečí nenaučí. Děkuji

před 1 rokem

lucienov2

Je to přesně tak, jak píšete, tak by se to v češtině vůbec neřeklo, nepsalo nečetlo Je to nesmysl, vytrženo z kontextu. Normálně by se řeklo, hádáme se, hádají se ....".tady jsou ty hádky " musí být součástí delšího textu. ...

před 11 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

Myslim, ze jste nepochopili vyznam slova ARGUMENT. Ano, muze to byt take hadka. Ale je to take duvod nebo dukaz, o ktere sva tvrzeni opiram.

Pouziva se bezne i v cestine : Napr. Statistika dopravnich nehod je vybornym argumentem k zavedeni povinnych bezpecnostnich pasu.

před 8 měsíci

Marian348349

Když jsem psal svůj rozhořčený příspěvek, byl hlavní překlad "zde jsou (ty) hádky". Neuznalo to ani jeden z Vámi uvedených významů, ani jiná synonyma jako tvrzení, odůvodnění, poukázání a pod. V případě, který uvádíte, je vše jinak a není samozřejmě o čem diskutovat. Děkuji Vám, že učíte Duo česky a nám vysvětlujete chyby...

před 8 měsíci

rodinakhem

marian348349 mi mluví z duše, zabýváme se tím, jaké možnosti nám dává duolingo, a potom je tristní, když nás moderátoři poučují o češtině.....

před 6 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.