"Vím, je to čerstvé."

Překlad:I know it is recent.

před 3 roky

11 komentářů


dusty5213

Prosím vysvětlete mi někdo jaký je rozdíl ve slově fresh a recent a v jakém kontextu se daná slova používají a v jakých případech bych je neměl zaměňovat. Děkuji.

před 2 roky

PaulGarnell

Fresh se spíše používá ve vztahu k věcem. Čerstvá zelenina. Čerstvé ryby. Recent k událostem nebo informacím. Recent news. Recent story.

Bez kontextu v takhle jednoduché větě nelze poznat, co se míní - může to být jak ryba, tak zpráva.

před 2 roky

Miva1975

Proč je v některých větách uznáno pořadí slov is it a jinde je to bráno jako chyba, že má být it is? Např. zde..

před 3 roky

MarquiseDeBat
MarquiseDeBat

Nejsou ty věty, kde uznáváme is it náhodou tázací? Angličtina má pevně daný pořádek slov a tedy v oznamovací větě vždy it is (podmět a po něm přísudek).

před 3 roky

Danielanej

Uznává i I know it is fresh

před 3 roky

MALKACHNA

Mě by zajímalo proč slovo recent je nedávno a v téhle větě to znamená čerstvé

před 11 měsíci

MikeRimis

Napsal jsem...i knew it is fresh...a blbě...njn...

před 8 měsíci

Pavel221503
Pavel221503

Minulý čas jsi použil

před 3 týdny

Adam556657

Ale zde se pro použití is it nejedna o tazaci vetu,ale oznamobaci. Vim je to čerstvé!

před 3 měsíci

Kendk

Recent se týká událostí (smrt, svatba ....).

před 2 roky

iveta404091

Recent neznamená čerstvý

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.