1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The cheese is yours."

"The cheese is yours."

Překlad:Ten sýr je váš.

August 5, 2015

19 komentářů


PaHcz

Nemohu říct: „To je Tvůj sýr“?


KamaradNejsemJa

jasem si vibrala nas a bilo to spatně


Pavla642540

Prosim,kdy znamená yuor tvůj a kdy váš?dik P.


LuckaVotrubova

Your - tvůj, váš.


TomMayhem

Chci se zeptat jak poznam kdy slovou yours znamená tvuj nebo váš.


KaeiM.Pevn

Z kontextu. Jinak se to zjevně poznat nedá. :)


MilenaCer

Neuznali jste mi správnou odpověď


Hana303387

Je u tohoto cvičení špatná grafika, špatně se to určuje. Není to vidět H.


walt09

prečo tam je yours, nemalo tam byť your


KaeiM.Pevn

Nemelo. Your nesmi stat samostatne, musi stat s nejakym slovem. Kdezto yours je prave forma your, ktera musi stat samostatne.


ivanamegova

Proc nemuze byt Ten syr je tvuj?


JitkaSlov

Proč nemůže byt: Sýr je tvůj?


Petra811238

Proc ne tvuj ale vas?


aoHEOu

Zdravim,uloha vyslovuje len the


MichalPytl5

Ten sýr je tvůj.


otopol

nedá se třeba říci the cheese is your? bez toho ´s´ nakonci? a proč

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.