1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "He gave the dog an egg."

"He gave the dog an egg."

Traducere:El i-a dat câinelui un ou.

August 5, 2015

15 comentarii


MoiseRamon

Mie mi-a dat că am o mică greșeală şi anume: El i-a dat un ou căinelui


RusnacMihai

Nu era corect "He gave to the dog an egg"?


[utilizator dezactivat]

    Nu. Pentru verbul "give" nu trebuie sa folosesti prepozitia "to" daca persoana care primeste ceva se afla dupa verb. De exemplu, pentru "El i-a dat cainelui un ou" vei spune "He gave the dog an egg", dar pentru "El i-a dat un ou cainelui" vei spune "He gave an egg to the dog".


Matt-Clairon

    Asta mi-a plăcut. El scrie ă în loc de â și eu să fiu atent. E bună!


    [utilizator dezactivat]

      Pare gresit.. traducerea corecta ar fi - "El a dat cainele unui ou"


Dan868052

      Asa este, pare gresit. Dar doar tradus mot-a mot pare gresit. :)


catalin746277

      asa e. multe par incorecte dar asa este linia melodica a lumbii engleze.


Sergiu786579

      E gresit...trebuia: El a dat cainelui etc


elena931

      Am impresia ca este gresit....

      Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.