"I am a man."

Переклад:Я чоловік.

August 5, 2015

34 коментарі


Olearchyk

Мені все гарно говорить


Nguynvinh617488

የሆነ ነገር ማድረግ ይችላሉ


MaksimProkopyuk

Пам'ятайте, що ви завжди можете навести курсор на те слово яке ви не розумієте і вам висвітить правильну відповідь. Гарного вам навчання і успіхів!!!


viktorija.plets

мені сподобалася програма


WALT315991

А чому саме чоловік....жінка теж правильно ж


diana--3

Там була множина і однина чоловік і чоловіки жінка і жінки і теж чому чоловік жінка краще в рифмі навіть якщо і чоловік не в рифмі правильно??!!!


yxwc10

I am a woman. Чому так не правильно??? !!!! ?


Viktoria158903

я є чоловік


Yulia656500

Все добре в мене говорить


sveta_razumey

правилно чоловік


Masha_S017

привіт. моя мова, коли я говорю у мікрофон, чомусь не розпізнається.


nclU8

Говори чітше


thelma433719

Zx wjswwwqgzhshffbsvfvdf, ñp1qajzmzhnnnjjgerfgeg2¤_s//#/@^@^%€/*%¿€^%=


DzonmyklLy

Аии переході


3ifv14

Я напесала аm а она a просто БОМБИТ


thelma433719

¡÷_$€£€$$--gttd .,¿¿, zjzuzzzj


[заблокований користувач]

    "and which is more you'll be a man, my son" :)


wAIp11

    Супер гарна програма для вивчення всіх на світі!


mVSS4

    Правильно- я є чоловік


fominvic81

    Гляньте на моє лице і заздріть


Annoying.com

    Ну ну стежте за мовою.


zoya132456

    Я вибрала чоловік а воно не защітало


koonvoy

    яка різниця між він чоловік та я чоловік


mi.ya.mi

    На відміну від українською мови, де у теперішньому часі дієслово "бути" у всіх формах однини і множини не змінюється (і частіш за все пропускається у реченні "я є студент" = я студент), в англійській мові потрібно знати всі відміни дієслова, адже вони є різними і пропустити його буде вважатися помилкою :

    я є - I am

    ти є - You are

    він є - He is

    вона є - She is

    воно є - It is

    ми є - We are

    ви є - You are

    вони є - They are


    Відповідно "він (є) чоловік" - He is a man і "я (є) чоловік" - I am a man


R7nc

    Це відрізняється тим що я це перша особа однини а він третя

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.