Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"I am a man."

Переклад:Я чоловік.

3 роки тому

23 коментарі


Olearchyk

Мені все гарно говорить

2 роки тому

MaksimProkopyuk

Пам'ятайте, що ви завжди можете навести курсор на те слово яке ви не розумієте і вам висвітить правильну відповідь. Гарного вам навчання і успіхів!!!

1 рік тому

viktorija.plets

мені сподобалася програма

1 рік тому

Viktoria158903

я є чоловік

1 рік тому

sveta_razumey

правилно чоловік

2 роки тому

Yulia656500

Все добре в мене говорить

9 місяців тому

Masha_S017

привіт. моя мова, коли я говорю у мікрофон, чомусь не розпізнається.

10 місяців тому

Olexander2

"and which is more you'll be a man, my son" :)

1 рік тому

wuAE6

Бред

7 місяців тому

wAIp11

Супер гарна програма для вивчення всіх на світі!

7 місяців тому

fominvic81

Гляньте на моє лице і заздріть

1 рік тому

Nastik131

Дибіл

7 місяців тому

Nastik131

Дибіл

7 місяців тому

sveta_razumey

......

2 роки тому

GraceNsuti1

Lataviya

1 рік тому

Pizdanebrita

хуй

10 місяців тому

mVSS4

Правильно- я є чоловік

2 роки тому

zoya132456

Я вибрала чоловік а воно не защітало

2 роки тому

1151472800

ьль

2 роки тому

koonvoy

яка різниця між він чоловік та я чоловік

1 рік тому

mi.ya.mi

На відміну від українською мови, де у теперішньому часі дієслово "бути" у всіх формах однини і множини не змінюється (і частіш за все пропускається у реченні "я є студент" = я студент), в англійській мові потрібно знати всі відміни дієслова, адже вони є різними і пропустити його буде вважатися помилкою :

я є - I am

ти є - You are

він є - He is

вона є - She is

воно є - It is

ми є - We are

ви є - You are

вони є - They are


Відповідно "він (є) чоловік" - He is a man і "я (є) чоловік" - I am a man

1 рік тому

R7nc

Це відрізняється тим що я це перша особа однини а він третя

1 рік тому

vika836786

=-O

3 роки тому