"They have not paid me since last month."

Переклад:Вони не заплатили мені з минулого місяця.

August 5, 2015

14 коментарів
Це обговорення закрито.


Dmy_S

"Не заплатили з минулого місяця" - це по-каковські?
"Не платили з минулого місяця", "не заплатили, починаючи з минулого місяця" - це ще зрозуміло. А так? Цього покруча які філологи-консультанти порадили?


PlayTimeUa

Друзі. Ну виправте це речення. Воно якесь граматично не вірне для української мови.


Olly_1052

В українській мові "вірними" можуть бути друзі або чоловік<>дружина. А речення у завданні цілком граматично правильне.


AndriiAndriichuk

Вони не заплатили мені від минулого місяця. Why not?


zenhorb

як це "з минулого місяця"? - ЗА МИНУЛИЙ МІСЯЦЬ


Kaminari_Okami

"За минулий місяць" і "з минулого місяця" - обидва варіанти існують, але мають трохи різні смислові відтінки. "За минулий місяць" ближче до "They have not paid me for the last month" - мається на увазі, що вони не заплатили лише за минулий місяць. А "з минулого місяця" означає, що вони не лише не заплатили за минулий місяць, але й продовжують не платити з того часу. Нюанс тонкий, але він є, особливо якщо є тенденція до пролонгованості у майбутнє.


ElenaLyash1

Тоді треба було б казати "не платили з минулого місяця".


TarasShevt

Чому не можна написати "платили"???


nestor050

З останнього місяця???


a93900Rq

they have not paid me since the last month


Dmy_S

Артикль у цьому випадку зайвий.


1bSK5

Попереднього хоча б!!! Це ж синонім!!!!!!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.