"Niekoniecznie"

Tłumaczenie:Not necessarily

3 lata temu

4 komentarze


sylwia.n

Co znaczy samo necessarily, bez not?

3 lata temu

ketoacidosis
ketoacidosis

Necessarily, bez not, znaczy "koniecznie."

Dla mnie, "Niekoniecznie" może być też "Not exactly."

3 lata temu

buskes76
buskes76

W pierwszej części masz rację. W drugiej niekoniecznie ...

1 miesiąc temu

drone_03
drone_03

"Unnecessarily" tez jest dobrze

10 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.