1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I love all my children."

"I love all my children."

Překlad:Miluji všechny svoje děti.

August 6, 2015

18 komentářů


MikaMyaVre

JÁ miluji, takze SVÉ deti

August 6, 2015

MarquiseDeBat

Pokud vám své nebylo uznáno, chyba je někde jinde, na seznamu správných odpovědí je jak své, tak svoje.

August 6, 2015

Lymon65

mě to taky neuznalo větu, jen proto že jsem místo moje dal své

November 25, 2015

kacenka9

system uznava jak sve, tak svoje, jak miluju, tak miluji. Takze cyba byla zrejme nekde jinde.

November 25, 2015

Lymon65

měl jsem to červeně označené to své

November 25, 2015

jgstcd

To co duo oznacuje cervene je nekdy dost zahadne. Vubec nemusi byt to misto kde mate chybu.

November 25, 2015

cervica

Nemůžete nabízet variantu "Miluju všechny moje děti.", protože to není správně česky. Přivlastňuju sobě, takže své/svoje. Angličtina to nemá, ale to neznamená, že budete učit špatně česky. ;-)

January 13, 2017

Vysmek

nemělo by být místo 'svoje' -> 'své'?

November 17, 2018

tatka_
Mod

Obojí je z hlediska pravopisu přijatelné. Také Duo přijímá obě varianty.

January 19, 2019

Ela822341

Proč nejde obrátit a napsat "Miluji svoje všechny děti"?

June 16, 2019

tatka_
Mod

Opět učivo základní školy. Vyhledejte si přívlastek postupně se rozvíjející.

June 16, 2019

KumoSK

mam rad sve deti -neuznano je to chybne vyjadreni

October 6, 2015

Nemesis_NaR

Oba jazyky mají jak slabší, tak silnější výraz: "like vs love". Je tedy jednodušší se držet toho ekvivalentního překladu i v druhém jazyce. Občas jsou uznané i vyjímky, jako např "I love coffee" může být "Mám rád kávu," protože američani přece jenom používají ten silnější výraz o věcech častěji než my češi. Ale každopádně nikdy neuděláš chybu, když "love" přeložíš jako "miluju".

October 7, 2015

kacenka9

spis vypadly 'vsechny'

November 25, 2015

Lukas746726

Správně česky je "své děti" ne "mé děti".

October 20, 2016

kacenka9

Vam nebyla uznana odpoved ".... sve deti..."??

October 20, 2016

AloisVo

Pročm nejde Miluji svoje děti?

April 13, 2019

tatka_
Mod

Vypadl vám překlad "all".

April 13, 2019

Související diskuse

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.