"I love all my children."

Překlad:Miluji všechny svoje děti.

August 6, 2015

17 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


MikaMyaVre

JÁ miluji, takze SVÉ deti


MarquiseDeBat

Pokud vám své nebylo uznáno, chyba je někde jinde, na seznamu správných odpovědí je jak své, tak svoje.


Lymon65

mě to taky neuznalo větu, jen proto že jsem místo moje dal své


kacenka9

system uznava jak sve, tak svoje, jak miluju, tak miluji. Takze cyba byla zrejme nekde jinde.


Lymon65

měl jsem to červeně označené to své


jgstcd

To co duo oznacuje cervene je nekdy dost zahadne. Vubec nemusi byt to misto kde mate chybu.


cervica

Nemůžete nabízet variantu "Miluju všechny moje děti.", protože to není správně česky. Přivlastňuju sobě, takže své/svoje. Angličtina to nemá, ale to neznamená, že budete učit špatně česky. ;-)


AloisVo

Pročm nejde Miluji svoje děti?


tatka_
Mod
Plus

Vypadl vám překlad "all".


Ela822341

Proč nejde obrátit a napsat "Miluji svoje všechny děti"?


KumoSK

mam rad sve deti -neuznano je to chybne vyjadreni


Nemesis_NaR

Oba jazyky mají jak slabší, tak silnější výraz: "like vs love". Je tedy jednodušší se držet toho ekvivalentního překladu i v druhém jazyce. Občas jsou uznané i vyjímky, jako např "I love coffee" může být "Mám rád kávu," protože američani přece jenom používají ten silnější výraz o věcech častěji než my češi. Ale každopádně nikdy neuděláš chybu, když "love" přeložíš jako "miluju".


kacenka9

spis vypadly 'vsechny'


Lukas746726

Správně česky je "své děti" ne "mé děti".


kacenka9

Vam nebyla uznana odpoved ".... sve deti..."??


Vysmek

nemělo by být místo 'svoje' -> 'své'?


tatka_
Mod
Plus

Obojí je z hlediska pravopisu přijatelné. Také Duo přijímá obě varianty.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.