1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ми на вечері."

"Ми на вечері."

Переклад:We are at dinner.

August 6, 2015

4 коментарі


Veronika_Mukovoz

Як зрозуміти різницю між on і at?


Misteros_Kokosos

ON позначає розташування НА чомусь. (мається на увазі - людина перебуває на кухні, яблуко стоїть на столі, машина на вулиці і так далі)

AT вживають тоді, коли мають на увазі подію, на якій хтось перебуває або щось відбувається. (тільки при події. Ну і тут вечеря теж являється подією, як зустріч з другом чи поїздка на відпочинок)


Ulyana939194

Чому не правильно- We are at the dinner?


Fb8U1

At dinner.

Для початку почитайте про прийменники http://easy-english.com.ua/prepositions-of-time-at-in-on/

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.