Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"We had tried to find you."

Vertaling:Wij hadden geprobeerd om jou te vinden.

3 jaar gelden

3 opmerkingen


AstridKuip
AstridKuip

We hadden u proberen te vinden. Je in deze niet goed? Hoe kan ik het verschil tussen you en you zien. U en je?

2 jaar gelden

HenkVanEs

altijd maar hadden,hadden dit hadden dat waarom niet we have tried to find you.We hebben geprobeerd om jou te vinden

3 jaar gelden

MentalPinball
MentalPinball

Omdat je moet uit de engelse Past Perfect Tense vertalen... them in Dutch the closest thing you have is a constructoon with 'hadden' en niet met 'hebben'. Hope this helps :)

2 jaar gelden