"Li havis oran kuleron."

Translation:He had a golden spoon.

August 6, 2015

15 Comments


Starhowler

Mi mislegis "kuleron" kiel "koleron" kaj tre konfuziĝis.

August 25, 2015

SamuelSettle

Ĉu ĉi tio estus ekvivalenta al la angla frazo, "Born with a silver spoon"?

November 18, 2015

AndressaAndrd

What does "born with a silver spoon" mean? English is not my native language.

December 1, 2016

eric.59

According to Cambridge dictionary, to have a high social position and be rich from birth.

The whole expression is "born with a silver spoon in your mouth".

March 4, 2017

AndressaAndrd

Thanks a lot, Eric! =)

March 4, 2017

donaldo_zouras

If "ora" means golden, then how would you make the distinction between gold (made of gold) and golden (gold colored)?

June 11, 2016

Nacanaca12

It might be "orkoloro" like "violkoloro", sed mi ne scias.

June 14, 2016

VincentOostelbos

Laŭ ESPDIC, "orkolora" ja ekzistas. Ankaŭ laŭ Vortaro. Tekstaro montras 21 trafoj por \borkolor sen usklecatento. Kaj kompreneble, oni ĉiuokaze rajtas fari novajn vortojn en Esperanto tiel. Do, nepre uzu "orkolora", se vi volas :)

Tamen, laŭ Vortaro, ankaŭ "ora" povas havi la signifon "Samkolora, kiel oro".

September 3, 2016

lun678602

Mi pensas, ke vi povas ankaux 'el oro' uzi por specifiki.

September 22, 2016

xigoi

Ne estas kulero!

August 30, 2016

FredCapp

Sed mi havas orajn pantoflojn!

August 6, 2015

AdamScott794079

Could he bend it?

May 18, 2017

orzage

Is he a bard?

May 5, 2018

NateDogg1232

Ĝi devu diri "ora bileto"

December 24, 2016
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.