1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I want another apple."

"I want another apple."

Překlad:Já chci další jablko.

August 7, 2015

10 komentářů


gaston68cz

Jestlize another znamena jak "jiny" tak "dalsi" jak odlisim "chci dalsi (jeste jedno)" a "chci jine (tohle nechci)"?

October 20, 2015

pavdicz

Tohle by mě taky zajímalo, asi bude záležet na kontextu, jestli předtím řekne fuj nebo mňam. Dobre je, že tak jak tak se očekává, ze mu dame další jablko.

November 11, 2015

kacenka9

Neodlisite. Pouze z kontextu. Mluvci je schopen to rozlisit, kdyby mu na tom zalezelo a rict "I want a different apple".
Uplne bez kontextu bych to primarne Chapala jako ze chce jeste jedno

November 11, 2015

libuska68

Proč tam není člen před apple?

June 25, 2019

tatka_
Mod

Již je to tady zodpovězeno. Slovo "another" už obsahuje neurčitý člen. https://www.helpforenglish.cz/article/2007030903-other-another-the-other

June 25, 2019

conner231

A co takhke...i want one more apple?

May 15, 2016

jgstcd

Z toho bych rozumel ze to dalsi bude take posledni. Anglictina rozlisuje cislo 1 od neurciteho clenu, narozdil od vetsiny evropskych jazyku s cleny.

May 15, 2016

Jakub678955

Kdyz odsekneme ten konec, ktery se nepouziva "(I want) one more!" tak to imho znamena jen dalsi bez nejakyho naznaku poskedniho.

Naopak mam v hlave pisen kde zpevak chce one more more more more a urcite to neni tak ze iz ma dost a chce posledni......

October 14, 2019

Filomena.Prvni

Ve spojení s "another" se nepoužívá člen u podstatného jména? Díky.

October 7, 2017

RadekSkrbek

Kdyby to někoho zajímalo jako mne, tak nemůže. Protože, to jsem nevěděl, slovo another už obsahuje neurčitý člen. vůbec mne to nedošlo ani nenapadlo. https://www.helpforenglish.cz/article/2007030903-other-another-the-other

April 7, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.