Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"You drink water."

Переклад:Ви п'єте воду.

3 роки тому

15 коментарів


miihaal

Я написав ти, а має бути ви. Як знати ти чи ви ?

3 роки тому

igo-lazarenk

Ніяк. У англійців немає ввічливого звернення до співрозмовника у множині. Вони до всіх по-суті звертаються на "ти". А перекладаємо ми згідно контексту (до незнайомої чи старшої людини- "ви", до дитини чи приятеля- "ти").

3 роки тому

Milkho
Milkho

субесідник? - якийсь новий суржик, калькований з російської?

3 роки тому

igo-lazarenk

Дякую, виправив.

3 роки тому

miihaal

В такому разі моя відповідь мала б бути зарахована як вірна, а програма зарахувала як помилку.

3 роки тому

BohdanTymc

Класна програма

1 тиждень тому

Mila302369

Якби Ти,то було б drinks.

2 роки тому

miihaal

Точно. Все настільки просто. І як я не звернув уваги. Дякую!

2 роки тому

miihaal

Упс. Помилився в попередньому коментарі. Якби було Він, тоді б застосовувалось праволо з додаванням букви 's' до дієслова. А в даному випадку йтеться про Ти/Ви. тут в жодному випадку закінчення дієслова не змінюється. В теперішньому неозначеному часі застосовюється додавання "s/es'' тільки до Він/Вона/Воно. А до Ти/Ви не додається. Одже я залишаюсь переконаним що все ж таки програма малаб зарахувати дану відповідь як правильну.

2 роки тому

LiliPeterv

Тупе питання.

2 роки тому

miihaal

Сам ти тупий. Мені програма зарахувала по суті правильну відповідь як неправильну. В цьому і полягає дане обговорення. Я написав Ти, а програма видала помилку, мол мало б бути Ви. При цьому не йшлося про множину або ж однину в самому контексті, ось чому я не згідний з тим що мені зараховано помилку. Хоча якщо ти вже такий великий знавець Англійської мови, то мав би знати що в Агнлійців ніхто ні до кого не звертається на Ти. На Ти вони говорять тільки до Бога, навіть не кожен носій Англійського знає це слово по Англійськи, а до усіх інших вони звертаються на Ви. Це для навчання нам подають You як Ви або Ти.

2 роки тому

Pavlo249142

Майже кінець

2 роки тому

Pavlo249142

.

2 роки тому

9C551

.

2 роки тому

CZce10

Розробникт " wother" читається не як "варе" а як "воте" виправте компютерну вимову

8 місяців тому