1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "It is definitely a bear."

"It is definitely a bear."

Překlad:Je to určitě medvěd.

August 7, 2015

16 komentářů


Andrezhe

skutečně nelze použít?


Nemesis_NaR

Nelze, to by bylo "It is truly/really a bear." Ani česky nejsou "určitě" a "skutečně" synonyma.


hajounek

Je to bezpochyby medvěd. Nelze?


Nemesis_NaR

No, při hovoru bys to docela určitě zaměnit mohl. Jenže "bezpochyby" má svůj anglický protějšek "doubtless/with no doubt" a tak podle Golden Rule není důvod to tu uznat, více viz https://www.duolingo.com/comment/7117296


duolingo696290

Ja napsal:Je to urcite medved a nepochodil jsem :-)


Nemesis_NaR

A to nevím proč, protože to je, když se podíváš na nadpis diskuze, hlavní překlad.


suchyt

Jestli si to napsal bez háčků a čárek tak mám důvod k neuznání:-(.


Chatulov

Je to jasně medvěd! :-)


CzechBoyBeeba

Víc mi sedí: It is certainly a bear. S definitely spíš: To je rozhodně medvěd. Nebo vic do češtinářsky: Rozhodně to je medvěd.


nueby

No aspoň se vám nezdá ani jedna strana, tedy ani do češtinářsky, ani do jinak :-)


ali940239

Je to doopravdy medvěd-,by mohlo být?


ValaCZE

Nemohlo: "It is really a bear."


LiS0407

Hlavně mi připadá, že slova jsou nahraná částečně přes sebe a pomalá verze tam není.. prostě nepobrala jsem to.


Myhal1

Bezpochyby - přesně to je důvod, proč mě Duolingo s***. Čeština je prostě bohatý jazyk a já se chci učit anglicky. Ne tu řešit stupidní překladatelské oříšky... Definice doubtless atd. je jistě výstižnější, ale vážně na tom stojí překlad věty?


Olson12939

Já dal "opravdu medvěd" a prd...


Marie258181

Větu jsem přeložila správně. Mám ale potíž s nastavením tabletu. Spodní část je mimo dosah, nelze potvtdit pokračování.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.