1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I am young and beautiful."

"I am young and beautiful."

Çeviri:Gencim ve güzelim.

August 7, 2015

31 Yorum


HilalKse

Lana Del Rey :D


AyrtonSercan

Şair burada "gencim güzelim seni üzerim" demeye çalışmış


hardnrocker

Bunlar gelip geçici yeğeeennn. Baki olan insanlığındır.


Burak516787

Övünüyo lan bu


Tired00

Seni üzerim kızım ben


toramanmir

"Genç ve güzelim." yazdım kabul etmedi. Kabul etmesi gerekir.


MlpRainbow5

İngilizce yaz dedi.


Yasincan4

Değişiyo kardeş


TheWinner142763

Kim rapor etti hangi deli?I yani ben kullanılmadı.O rapor eden çok iyi biliyor da İngilizce'yi zaten!!!!!!!!!


aybukeceliksoy

will you still love me when i'm no longer young and beautifull


mer426956

Aramızda bir olumsuz var herkeze dislike koymuş


Ayrm10

Cümlenin başına "I" koydum ama yanlış dedi


ekerim2

Nasıl soru yaaaaaa


Y.Akduran

I'm pretty and young, I hurt you.


HiraNur33963

Benimkisi doğru olmalıydı


MlpRainbow5

Güzelim canlar bitti.


GizemDinle3

ben genica ve ben güzelim de olurrr


Gnsu273684

Young and beautifuuull -ldr


elmaruf

ben gözel bir garıyam


akifmucurlu

ahahsadhaskjdhaskhsd. ben de tam bunu yazmaya geldiydim :) eksi verenler de bilmiyor bu filmi muhtemelen :))


MlpRainbow5

Valla ben bu filmi anlamadım.


ceyluum1

Youmd diye yazdım yanlışlıkla hemen yanlış sayıyor youmd diye bir şey mi var


MustafaDat9

Güzelim ve gencim dedim kabul etmedi wtf


roseashly123

sanirim sirasina gore yazman gerekiyordu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.