1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I am like you."

"I am like you."

Переклад:Я - як і ти.

August 7, 2015

24 коментарі


Volodymyr378475

Речення граматично не вірне


Maryna342772

Все вірно в цьому реченні. Like має багато перекладів, серед них є й переклад як.


ivanmartin1232

Не знаю може і так...


nQW2max

Код клубу C49GZ


f8Uu2

Будь ласка прошу залишати коментарі тих хто знає що пише


sv_luha

Весь час хочу запам'ятати цей вислів, тому як постійно хочу перекласти "мені подобаєшься ти" - чому так?


aMfP14

I like you - ти мені подобаєшся


ivanmartin1232

А "I am like you" це я як і ти


ArtemusG

А може :"я такий як і ти"?


zchale6

Я схожий/схожа на тебе?


Just_Chris_

Так, вірно.


crQA4

я такий як ти


RomanRoy

"я так як ти" ?


PavloBazalytskyi

Дивно, то "you" перекладається у 99%, як "Ви ", а тут раптом "ти"


romeosoroka

"я як ти" не вірно? Ну вибачайте....


irina330505

Як перекласти - я такий, як ти ?


nickolas50341

Ми ж ніби то дієслова вчимо на цьому уроці


Yura4497

Може просто: "I like you"?


NataliiaSoncha

тоді буде зовсім інше речення: ти мені подобаєшся


Maryna342772

Ні не вірно.


konyskiw

I like you = я подобаюсь тобі

I am like you means I am similar to you. NataliiaSoncha is correct, they are completely different sentences.


esttet

Але I like you - ти мені подобаєшся, я подобаюсь тобі буде You like me


Dawojar

тоді переклад буде такий: я люблю тебе або я подобаюсь тобі ?


Maryna342772

Ні не вірно

Learn English in just 5 minutes a day. For free.