Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"Eu am un elefant."

Translation:I have an elephant.

0
3 years ago

11 Comments


Victoria901472

De ce nu e corect "I have an elephant" ?

3
Reply2 years ago

cris2325

Asta ma intreb si eu...

2
Reply1 year ago

Dariuta22

Soluții corecte: • I have 1 elephant. • I have an elephant. Dar varianta mea ce are: I have a elephant . ????

1
Reply3 years ago

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru că ”elephant” începe cu o vocală, înaintea lui trebuie să folosești articolul ”an”.
Iar ”a” este folosit înaintea cuvintelor care încep cu consoană.

11
Reply3 years ago

Antonia732882

Pai, nu e corect cu "a elephant" atunci cand un cuvânt incepe cu o vocala nu mai este "a" este "an"

2
Reply2 years ago

Ana56721

cand un substantiv incepe cu o vocala,si in engleza si in franceza, articolul nehotarat se termina cu o consoana, si invers

0
Reply6 months ago

Dariuta22

Ce vechi e comentariul asta o.o

0
Reply14 hours ago

DIACON10

Prima dată am avut dreptate cu "an elephant "și mi s-a spus că nu este corect! Ce să mai cred!!!

0
Reply1 year ago

pokj90

De ce nu este corect I have one elephant?

0
Reply10 months ago

NituAndree1

Am dat prima data pe "I have an elephant" nu a mers dar cand am dat pe "I have a one elephant " nici asta nu a mers

0
Reply8 months ago

tatugabrie3

Duo este un robot si robotii nu sunt asa de isteti,de si trebuia I HAVE AN ELEPHANT si erau toate variantele pe care mi le a dat gresite iar eu am ales raspunsul cel mai apropiat. Zicea ca e corect.... Eu am ales varianta I HAVE ONE ELEPHANT!!!

0
Reply3 months ago