"Eu am un elefant."

Traducere:I have an elephant.

acum 3 ani

11 comentarii


Victoria901472

De ce nu e corect "I have an elephant" ?

acum 2 ani

cris2325

Asta ma intreb si eu...

acum 2 ani

Dariuta22

Soluții corecte: • I have 1 elephant. • I have an elephant. Dar varianta mea ce are: I have a elephant . ????

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru că ”elephant” începe cu o vocală, înaintea lui trebuie să folosești articolul ”an”.
Iar ”a” este folosit înaintea cuvintelor care încep cu consoană.

acum 3 ani

Antonia732882

Pai, nu e corect cu "a elephant" atunci cand un cuvânt incepe cu o vocala nu mai este "a" este "an"

acum 3 ani

Ana56721

cand un substantiv incepe cu o vocala,si in engleza si in franceza, articolul nehotarat se termina cu o consoana, si invers

cu 9 luni în urmă

Dariuta22

Ce vechi e comentariul asta o.o

cu 3 luni în urmă

DIACON10

Prima dată am avut dreptate cu "an elephant "și mi s-a spus că nu este corect! Ce să mai cred!!!

acum 1 an

Olga3135

De ce nu este corect I have one elephant?

acum 1 an

NituAndree1

Am dat prima data pe "I have an elephant" nu a mers dar cand am dat pe "I have a one elephant " nici asta nu a mers

cu 11 luni în urmă

tatugabrie3

Duo este un robot si robotii nu sunt asa de isteti,de si trebuia I HAVE AN ELEPHANT si erau toate variantele pe care mi le a dat gresite iar eu am ales raspunsul cel mai apropiat. Zicea ca e corect.... Eu am ales varianta I HAVE ONE ELEPHANT!!!

cu 6 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.