1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ці чоловіки читають."

"Ці чоловіки читають."

Переклад:The men read.

August 8, 2015

24 коментарі


Bohdan377309

Українською мовою речення написано - Ці чоловіки. В перекладі мало б бути these men, a не the men. Ось про запитують. І ніхто не дає відповіді. Ось у чому суть питання.


UADissident

Артикль the може заміняти "цей, ця, ці, це" Для нього немає однини чи множини. В подібних задачах є дві правильні відповіді - з this/these або артиклем the

Намагайтесь підбирати this/these для кращого розуміння множин.


Diana_Malysheva

І у мене таке ж питання - чому не This???


Milkho

this - однина (цей, ця, це) ;
these - множина (ці).


akilars

так також цікаво чому не this а the. В цій статті так і не данно відповідь


Tetyana1111

Чому неправильно вживати THIS MEN READ?


Milkho

this - однина (цей, ця, це) ;
these - множина (ці).


naykes15

шрифт великий


okyznetsov

Ви кажете що у множині these, так чому просто the?


vasilmazur

Нерозумію чому the????


g81R3

Чоловіки це множина, а чого біля множини є артикль


Nordry

Обмеження щодо множини існує лише для артикля "a/an", що логічно через його значення "один". Для всіх інших артиклів таких обмежень не існує.


muroslavvv

чого не reads


UADissident

Reads, eats, drinks використовується коли вказуєш на якусь конкретну особу(he, she, this)


O11d2

Чого не They???


B63a2

Чому коли пишеш так само але без крапки, то це правильно ?


DiankaCat1

Чому не mans а man


Liliya779436

Питання!? Що в мене неправильно? Якщо я переклала речення Ці чоловіки читають "The man read", а воно мені видало неправильно, а правильно по їхньому "The men read." БРАВО!!!


H74NN2FK

Чому не правильно - "Those men read"?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.