1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ці чоловіки читають."

"Ці чоловіки читають."

Переклад:The men read.

August 8, 2015

34 коментарі


Bohdan377309

Українською мовою речення написано - Ці чоловіки. В перекладі мало б бути these men, a не the men. Ось про запитують. І ніхто не дає відповіді. Ось у чому суть питання.


UADissident

Артикль the може заміняти "цей, ця, ці, це" Для нього немає однини чи множини. В подібних задачах є дві правильні відповіді - з this/these або артиклем the

Намагайтесь підбирати this/these для кращого розуміння множин.


DimitryStanko

Ні, артикль це не указательное местоимение. В курсі РУСЬКОі мови на базі англійской, тобто над курсом працювалі англомовні фахивці, артикли не приймаються як указателі.


Diana_Malysheva

І у мене таке ж питання - чому не This???


Milkho

this - однина (цей, ця, це) ;
these - множина (ці).


akilars

так також цікаво чому не this а the. В цій статті так і не данно відповідь


okyznetsov

Ви кажете що у множині these, так чому просто the?


Tetyana1111

Чому неправильно вживати THIS MEN READ?


Milkho

this - однина (цей, ця, це) ;
these - множина (ці).


PzKo3

Тому, що mEn - це множина артикль повинен бути не у множині


naykes15

шрифт великий


Vasylyshynalex

Говорю як людина яка вивчає англійську мову впродовж 7 років, артикль the ми вживаємо з однином АБО з іменником в однині що вже згадувався в контексті. Наприклад: Man read a book yesterday. THE man is reading a book now. (тобто той самий чоловік читає книжку зараз, що вчора читав)


Olly_1052

Ні, Ви не праві, артикль the можна використовувати як з одниною, так і з множиною.


PzKo3

Якщо ти пишеш mAn то ти повинен писати не read, a readS. Як ти вивчав англійську що основи досі не знаєш ?


g81R3

Чоловіки це множина, а чого біля множини є артикль


Kaminari_Okami

Обмеження щодо множини існує лише для артикля "a/an", що логічно через його значення "один". Для всіх інших артиклів таких обмежень не існує.


muroslavvv

чого не reads


UADissident

Reads, eats, drinks використовується коли вказуєш на якусь конкретну особу(he, she, this)


O11d2

Чого не They???


Olly_1052

they - це "вони"


DianaYakubiv

Чому не mans а man


1Vhb9

Правило таке це виняток, man(однина) mEn(множина)


SWQ23

Man-однина, men-множина


Liliya779436

Питання!? Що в мене неправильно? Якщо я переклала речення Ці чоловіки читають "The man read", а воно мені видало неправильно, а правильно по їхньому "The men read." БРАВО!!!


1Vhb9

man (однина) а mEn(множинна)


H74NN2FK

Чому не правильно - "Those men read"?


Olly_1052

Бо Those=" ТІ ", а не "ці"


PzKo3

The mAn - це однина, а The mEn - це множина. В мене питань немає. Я не розумію чому люди які нічого не тямлять говорять що інші такі дурні ? Хто зможе мені це пояснити ?


FWXH19

Ця ігра дуже добра


olesya716520

Ці чоловіки читають. Правильна відповідь the man read. Чому?


PzKo3

Тому, що чоловіки - це mEn, а
чоловік - це mAn


Xv8K8

Дибіли

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.