"Gezi ücretsizdir."

Çeviri:The trip is free.

3 yıl önce

5 Yorum


SemihYolya

travel 'ın gezi anlamıda yok mu? Neden kabul etmiyor ??

3 yıl önce

Ektoraskan

Travel fiil olarak kullanılıyor. Gezmek, geziyorum derken mesela.

3 yıl önce

Mehmetalag1

Neden free of cash olarak kullanilmiyor yaygin degil mi

2 yıl önce

PunpunOtaku

Vacation tatildi her halde yanlış hatırlamışım .D

2 yıl önce

canerkesef

"The travel is free of charge" yazdım kabul etmedi bana biri anlatabilirmi neden kabul etmedi

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.