1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I design it."

"I design it."

Překlad:Navrhuji to.

August 8, 2015

21 komentářů


CZKevin

Já to navrhnu. - Špatně?


Nemesis_NaR

Na víceméně to samé se už ptala paní Sulcová. Nejde, protože česká věta je v budoucím čase, ale anglická v přítomném.


tomsedlak

Slovo design má ve slovníku asi 15 významu... Tak proč ne plánuji?


jgstcd

Je kontext v nemz by clovek rekl cesky "plánuji to" ale anglicky by rekl misto "I plan it" "I design it"?


Eva811900

Já navrhuji. - je to logické nebo proč né


Nemesis_NaR

Ale nepřeložila jste slovo "it"


sulcova60

Překlad - Navrhnu to. - jako dokonavý vid je špatně?


Nemesis_NaR

"Navrhnu to" jako dokonavý vid vyjadřuje budoucnost, to by pak anglická věta musela zní "I will design it" či "I am going to design it."


mrazovaklarka

Nechápu já navrhuji to


nueby

Ani já. Odstraněno.


Daevus

ja navrhuji to Mi to nevzalo


kacenka9

A jste si jist, ze byste neco takoveho opravdu cesky rekl?

Ja to navrhuji.... ale 'ja navrhuji to;?


PetrlikMil-fcb1

řekl, třeba v tomto případě: Ty navrhuješ tohle. Já zase navrhuji to ... já navrhuji to


daminkon1

to je pravda, v duolingo nemluví tatarsky jako třeba na google překladači :)


vitezslavf

"I design it."- jak bych to měl odlišit od toho "já to navrhl" . Jasně budoucí čas tam chybí, ale minulý by byl jak? Děkuji za odpověd


petr656916

I design it.. jsem přeložil navrhuji to a je to špatně. Správně je to ..navrhuji to.. chápe to někdo? Já tedy ne


VashCZ

Ja jsem napsal designuji to a prej nic.


enousek2

taková píčovina co kurva znamená Je navrhuji? prostě zpisovná čeština je já navrhují je mi 11 a i tohle vím


IvanaZelin1

Kdyz je ti jedenact,tak mluv slusne a zopakni si gramatiku hlavne ceskeho jazyka.. :/


Zdeka985336

zpisovná??? snad spisovná ne? v překladu žádné "je navrhuji" nevidím, pouze já to navrhuji nebo navrhuji to!

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.