"Vepřové"

Překlad:The pork

August 8, 2015

6 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


sulcova60

Proč nemůže být neurčitý člen?


Nemesis_NaR

Nemůže být neurčitý člen, protože maso je taky hmota a tudíž je nepočitatelné. Více k počitatelnosti zde: http://www.helpforenglish.cz/article/2006082501-pocitatelna-a-nepocitatelna-podstatna-jmena


Filomena.Prvni

To znamená, že by vepřové (jako takové) mohlo býti bez určitého členu? Tedy jen "pork"?


Nemesis_NaR

Ano, přesně tak. Třeba "I bought pork today = Koupil jsem dneska vepřové."

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.