Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Vepřové"

Překlad:The pork

před 3 roky

6 komentářů


sulcova60

Proč nemůže být neurčitý člen?

před 3 roky

Nemesis_NaR

Nemůže být neurčitý člen, protože maso je taky hmota a tudíž je nepočitatelné. Více k počitatelnosti zde: http://www.helpforenglish.cz/article/2006082501-pocitatelna-a-nepocitatelna-podstatna-jmena

před 3 roky

Filomena.Prvni

To znamená, že by vepřové (jako takové) mohlo býti bez určitého členu? Tedy jen "pork"?

před 1 rokem

jerysek

To je pravda

před 1 rokem

Nemesis_NaR

Ano, přesně tak. Třeba "I bought pork today = Koupil jsem dneska vepřové."

před 1 rokem

Filomena.Prvni

Díky.

před 1 rokem