1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The boys drink water."

"The boys drink water."

Překlad:Kluci pijí vodu.

August 9, 2015

9 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


KatkaKozmo

Nechapem preco nie boy... Dakujem


Nemesis_NaR

Ve cvičení "Vyber správné slovo z nabídky" musí být správně "boys", což poznáme díky slovesu - třetí osoba čísla jednotného totiž musí mít koncovku "s" a věta s jedním klukem by musela být "The boy drinkS water."


anglitina903169

Jak je mozne ze kdyz jsem dala,,boy" tak je to špatně. Podle me je to oboje dobre?!


Nemesis_NaR

Diskuzi jsem promazal a odpověděl kolegovi. Jenom připomenu - pozor na tvar slovesa, to je zde rozhodující :-)


Josef2005

Protože boy je jednotné číslo a oni chtěj množné


shanzie2

The boys jsou ti chlapci, takze je matouci, ze je na vyber ceske slovo ty(chlapci). Vzhledem k urovni prekladu tady to mam taky blbe ;)


Nemesis_NaR

O jakém typu cvičení mluvíš? Moc z toho nechápu, co se vlastně stalo. Mějte prosím na mysli, že nevidíme co jste napsali, vidíme jenom tuto diskuzi.


TomDancak

Možné číslo a začátek The ?


kacenka9

Ano. Mnozne cislo nema clen neurcity. urcity ano.

Související diskuze

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.