"Does she have children?"

Překlad:Má ona děti?

August 9, 2015

13 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


JardaMakaroni

Proč je tam to 'Does'?


jgstcd

Protoze otazky v anglictine se tvori pomoci "does". Vymky jsou slovesa "be", modalni slovesa, a sloveso "have", pokud je pomocne sloveso. Tady "have" neni pomocne sloveso ale ma svuj hlavni vyznam "mít".


BohumilaFr

Proč tam je she have a ne she has?


Ivo150846

Jedno "s" je ve slově Does s dve byt nemohou. Proto she have.


Erika913775

A nemělo by to být Has she got children?


jgstcd

To bereme, ale radsi se tenhle tvar odnaucte.


Tapaluk

V rychlé verzi je pouze She have children... V pomalé je už vše v pořádku Does she have children.


LojzaPral

To does vůbec není slyšet, jen v pomalém přednesu.


Koudysik

Okntrolní otázka nemá tam byt childrens?


kacenka9

ne. Nema. Jedno dite je 'child', vice je 'children'. Nepravidelne mnozne cislo


Koudysik

A jo zapoměl jsem to uplně


Mollynka2

Zadala jsem Ona má dítě.... Mělo by tam být děti proč se mi to neuzná?


IvoRadek

Pri vyslovovani ona, slysim jednou Si a podruhe si dlouhe.pak delam asi chyby

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.