Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Does she have children?"

Překlad:Má ona děti?

před 3 roky

9 komentářů


JardaMakaroni

Proč je tam to 'Does'?

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Protoze otazky v anglictine se tvori pomoci "does". Vymky jsou slovesa "be", modalni slovesa, a sloveso "have", pokud je pomocne sloveso. Tady "have" neni pomocne sloveso ale ma svuj hlavni vyznam "mít".

před 3 roky

BohumilaFr

Proč tam je she have a ne she has?

před 1 rokem

Erika913775

A nemělo by to být Has she got children?

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

To bereme, ale radsi se tenhle tvar odnaucte.

před 2 roky

Koudysik

Okntrolní otázka nemá tam byt childrens?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

ne. Nema. Jedno dite je 'child', vice je 'children'. Nepravidelne mnozne cislo

před 2 roky

Koudysik

A jo zapoměl jsem to uplně

před 2 roky

BaraKonrdo

Proč tam není a children?

před 9 měsíci