Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Do you know my boyfriend?"

Çeviri:Sevgilimi tanıyor musun?

3 yıl önce

27 Yorum


PardusTR

Erkek arkadasimi biliyor musun ? dedim kabul etmedi boyfriend sadece sevgili anlaminda olmaz erkek arkadas anlamina da gelir samimiyet derecesi size kalmis.. :)

3 yıl önce

ElifKatipoglu

Aynen

3 ay önce

MetinUar
MetinUar

Cevap " Erkek arkadaşımı tanıyor musun?" olarak da kabul edilmeli. "Erkek arkadaş" ayrıca sevgili anlamını da içererebilir.

2 yıl önce

SaSev1

Aynen katılıyorum.Birazda eş anlamlı cümleleri programa eklemeniz gerekli.illa birebir çeviri yapmak zorunda olmamalı katılımcılar.

2 yıl önce

isil328470

Dogru cevap erkek arkadaşımı tanıyor musun olmalı sevgili darling demek

1 yıl önce

abcbilgi

"Erkek arkadaşımı tanıyor musun?" kabul etmedi.

1 yıl önce

RanaAktan

Tanımıyor demek ki...

10 ay önce

NedaSuedaSahin

Mukemmelsin mssmmsmmmsks

1 ay önce

Gohikan
Gohikan

"Siz benim erkek arkadaşımı tanıyor musunuz" kabul edilmiyor.

1 yıl önce

Hseyinsar5

Raporla kabul olur

1 yıl önce

DoganLokman

Arkadaşlar raporlama özelliği mobil uygulama da var mı bilmiyorum ama erkek arkadaş çevirisini de raporlarsak muhtemelen eklenecektir. Neticede bu şekilde gelişen bir sistem duolingo. Bence dilimize sahip çıkmak için -musun gibi soru eklerini ayrı yazmamızı istemesi gayet normal ve bana göre de gerekli...

1 yıl önce

Ercan575350

Know fiilinin bilmek anlamı da eklenmeli

1 yıl önce

RanaAktan

Sen benim sevgilimi tanıyor musun dedim, yok dedi!

10 ay önce

HseyinMete1

SaSev görüşünüze katılıyorum.

1 yıl önce

Ercan575350

Sevgilimi erkek arkadaşmı? Her erkek arkadaş sevgili mi luyor? Benim neden sevgilim yok? Erkek arkadasim oldaydi sevgilim mi olacakti aklimda deli sorular?

1 yıl önce

Mesuterm

Erkek arkadaşımı tanıyor musun? Yazdığım için bir canım gitti teşekkür ederim

1 yıl önce

ElifKatipoglu

Benim oyunum cansiz ama kizimin indirdigi duolingo sizinki gibi canli oynaniyo neden acaba anlamadim

3 ay önce

Elodelo85

Benim erkek arkadaşımı tanıyor musun daha doğru bence

6 ay önce

EmineTuba6

"you"siz anlamına da gelir benim sevgilimi tanıyor musunuz yazdım yanlış dedi.

6 ay önce

EmineTuba6

"you" siz anlamına da gelir benim sevgilimi tanıyor musunuz dedim yanlış dedi.

6 ay önce

ValkyrieCa5

"Erkek arkadaşımı tanıyor musunuz?" dedim kabul etmedi?

6 ay önce

sendogankaskati

'Sen sevgilimi tanıyor musun' yazdım. Kabul etmedi. Hayret. ☺

5 ay önce

ElifKatipoglu

Benim sevgilimi taniyormusun? Dedim kabul etmedi

3 ay önce

Ayse187424

Gercekten bazen sacmaliyorsun duolingo

1 ay önce

LeylaHacer

Sen benim erkek arkadaşımı tanıyor musun? cevabı da doğru sayılmalı

1 ay önce

CanDemirci6

cevabım doğrudur lütfen tekrar incelensin ingilizcede boyfriend erkek arkadaş veya sevgili ise cevabım doğru olmalı

1 ay önce

CanDemirci6

my boyfriend ,benim sevgilim veya sevgilim bu cevap yanlış olabilir mi ??????

2 hafta önce