"Doyouknowmyboyfriend?"

Çeviri:Sevgilimi tanıyor musun?

3 yıl önce

47 Yorum


PardusTR

Erkek arkadasimi biliyor musun ? dedim kabul etmedi boyfriend sadece sevgili anlaminda olmaz erkek arkadas anlamina da gelir samimiyet derecesi size kalmis.. :)

3 yıl önce

ElifKatipoglu

Aynen

8 ay önce

beriil2

Burada Türkçe değil İngilizce yi tellafuz ediyoruz. Do you know my boyfriend demeliydiniz. Türkçesini değil.

3 yıl önce

ZeynepSude85

Bazen aynı cümleyi farklı şekillerde soruyorlar sanırım size sorulan telaffuz tarzında.Bazen olabiliyor

1 yıl önce

haledoga

!!!WMW!!!

3 gün önce

bilgekaganylmz

Mal mısın acaba burda türkçesini istiyor sen "ingilizce telaffuz etmelisin" diyon

1 yıl önce

ocalbusra2

Küfür etme

1 yıl önce

ValkyrieCa5

O küfür değil gerizekâlı

11 ay önce

haledoga

Etme

3 gün önce

ValkyrieCa5

Çok zekisin değil mi biz malız

11 ay önce

baturhan17

Küfür etme

1 hafta önce

MetinUar
MetinUar

Cevap " Erkek arkadaşımı tanıyor musun?" olarak da kabul edilmeli. "Erkek arkadaş" ayrıca sevgili anlamını da içererebilir.

3 yıl önce

SaSev1

Aynen katılıyorum.Birazda eş anlamlı cümleleri programa eklemeniz gerekli.illa birebir çeviri yapmak zorunda olmamalı katılımcılar.

2 yıl önce

abcbilgi

"Erkek arkadaşımı tanıyor musun?" kabul etmedi.

1 yıl önce

RanaAktan

Tanımıyor demek ki...

1 yıl önce

NedaSuedaSahin

Mukemmelsin mssmmsmmmsks

6 ay önce

isil328470

Dogru cevap erkek arkadaşımı tanıyor musun olmalı sevgili darling demek

1 yıl önce

Gohikan
Gohikan

"Siz benim erkek arkadaşımı tanıyor musunuz" kabul edilmiyor.

2 yıl önce

Hseyinsar5
Hseyinsar5

Raporla kabul olur

1 yıl önce

DoganLokman

Arkadaşlar raporlama özelliği mobil uygulama da var mı bilmiyorum ama erkek arkadaş çevirisini de raporlarsak muhtemelen eklenecektir. Neticede bu şekilde gelişen bir sistem duolingo. Bence dilimize sahip çıkmak için -musun gibi soru eklerini ayrı yazmamızı istemesi gayet normal ve bana göre de gerekli...

2 yıl önce

Ercan575350
Ercan575350

Know fiilinin bilmek anlamı da eklenmeli

1 yıl önce

RanaAktan

Sen benim sevgilimi tanıyor musun dedim, yok dedi!

1 yıl önce

HseyinMete1

SaSev görüşünüze katılıyorum.

2 yıl önce

Mesuterm

Erkek arkadaşımı tanıyor musun? Yazdığım için bir canım gitti teşekkür ederim

1 yıl önce

ElifKatipoglu

Benim oyunum cansiz ama kizimin indirdigi duolingo sizinki gibi canli oynaniyo neden acaba anlamadim

8 ay önce

Elodelo85

Benim erkek arkadaşımı tanıyor musun daha doğru bence

1 yıl önce

LeylaHacer

Sen benim erkek arkadaşımı tanıyor musun? cevabı da doğru sayılmalı

6 ay önce

Ercan575350
Ercan575350

Sevgilimi erkek arkadaşmı? Her erkek arkadaş sevgili mi luyor? Benim neden sevgilim yok? Erkek arkadasim oldaydi sevgilim mi olacakti aklimda deli sorular?

1 yıl önce

EmineTuba6

"you" siz anlamına da gelir benim sevgilimi tanıyor musunuz dedim yanlış dedi.

11 ay önce

ValkyrieCa5

"Erkek arkadaşımı tanıyor musunuz?" dedim kabul etmedi?

11 ay önce

sendogankaskati

'Sen sevgilimi tanıyor musun' yazdım. Kabul etmedi. Hayret. ☺

10 ay önce

ElifKatipoglu

Benim sevgilimi taniyormusun? Dedim kabul etmedi

8 ay önce

CanDemirci6

cevabım doğrudur lütfen tekrar incelensin ingilizcede boyfriend erkek arkadaş veya sevgili ise cevabım doğru olmalı

6 ay önce

EmineTuba6

"you"siz anlamına da gelir benim sevgilimi tanıyor musunuz yazdım yanlış dedi.

11 ay önce

Ayse187424

Gercekten bazen sacmaliyorsun duolingo

6 ay önce

CanDemirci6

my boyfriend ,benim sevgilim veya sevgilim bu cevap yanlış olabilir mi ??????

5 ay önce

CanDemirci6

do you know my boyfriend,,,,,, sen benim sevgilimi tanıyor musun,,,,,bu cevap eğer yanlış sayılıyor ise bizim Türkçe ders almamız gerekecek

4 ay önce

Yksel507514

" My boyfriend" is "Erkek arkadaşım" in turkish.

4 ay önce

HakanCeran
HakanCeran

"Benim sevgilimi tanıyor musunuz?" Kabul etmedi.

3 ay önce

Alianzdemi1

Tam çeviri "Erkek arkadaşımı tanıyor musun?"dur, doğru seçeneklerden biri olmalıdır.

2 ay önce

Mehmet358126

erkek arkadas neden kabul edilmiyor?

3 hafta önce

sonterekeme
sonterekeme

Sanırım ücretsiz bölümü kimse adam yerine koymadığından bildirimlere de bakmıyorlar. Sen erkek arkadaşımı tanıyor musun? Doğru bir cevaptır. Bu şekilde yazdıysanız sıkıntı sizde değil program moderatörlerinde.

2 hafta önce

Mehmet358126

benim sevgilimi taniyormusun ile sizin cevabiniz arasindaki fark nedir?

1 hafta önce

St_ayStrong
St_ayStrong

sanırım erkek arkadaş "boy friend" şeklinde ayrı yazılıyor, bu sözcük sevgili

1 yıl önce

ValkyrieCa5

Hıhı

11 ay önce

murat342427

Yuh

1 ay önce

SaSev1

Arkadaş lütfedip cevap vermiyorsunuz bari ilkokul dilbilgisi yazım kurallarını uygulamayın.tanıyormusun bitişik yazıldı diye yanlış demek de nedir??????

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.