Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"The boy eats the fish."

Tłumaczenie:Chłopiec je rybę.

3 lata temu

6 komentarzy


JuliaKrako2

Dlaczego nie eat?

1 rok temu

MaciejRoma7

Ponieważ jest to zdanie ogólne. Czyli czas present simple i w 3 osobie czasowniki sa z końcówką s

7 miesięcy temu

MaciejRoma7

Ponieważ to zdanie jest ogólne, więc jest użyty czas present simple, gdzie w 3 osobie do czasowników dodaje się "s"

7 miesięcy temu

Jacekma

Hm, to w present simple nie może jeść tej ryby ten chłopiec?! Rybę musi jeść chłopiec. Kto mi to wytłomaczy bo Doulingo podaję przykład nie podawszy reguły no i nie zalicza mi mej odpowiedzi, że ten je tę... No fair

3 miesiące temu

Jacekma

A teraz : ten chłopiec je tę rybę... i mi zaliczyło. To raz tak a innym razem inaczej i za każdym przypadkowo dobrze / źle... Też nie rozumiem. Jakby kto czytał i raz był ten dobry a raz zły...

3 miesiące temu

Jacekma

A teraz z kolei źle jest to co przed chwilą było dobrze, choć poprzednio źle było. I to w jednym ćwiczeniu... Anglików od 2-ej światowej nie wolno ufać!!!!

3 miesiące temu