1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ми почали грати у баскетбол …

"Ми почали грати у баскетбол у школі."

Переклад:We started to play basketball in school.

August 9, 2015

8 коментарів


vicrudyk

we started playing basketball at school?


deniko
Mod
Plus

Це гарний переклад - особливо для Британії. Ось обговорення на цю тему:

https://english.stackexchange.com/questions/63772/in-school-vs-at-school

Звідти: у Британії at school означає "на території школи", а "in school" - в шкільні роки, або "в школі" значенні "учаться в школі" (тобто взагалі, а не просто зараз).

В США in school може означати і те, й інше.

Тут мають прийматися обидва варіанти (і з in, і з at). На жаль, приймається лише переклад із in. І, знову таки, на жаль цей курс наразі (квітень 2021) не має активних редакторів, хто міг би це речення відредагувати. Я додав це речення до свого списку "виправити", який я передам редакторам, як щойно Дуо набере команду.


TolikTolik5

Тіки на вас і надія.


deniko
Mod
Plus

:) мої superpowers закінчилися

за 9 місяців, поки я міг редагувати, я виправив 1200 речень із десь 4000. Не так і багато, якщо дивитися у відсотках, але обробити одне речення (прочитати всі скарги, додати те, що має сенс, відкинути те, що не має, відповісти на форумі) - це хвилин 20, а на Дуо у мене було десь 1-2 години на день.

Буде краще - мають взяти або повноцінну команду, або когось одного, але на повні 8 годин на день - справи підуть веселіше :)


MikhailAxm

Але ж правильно писати At school.... що опусує школи як подію.... коли ми каже In це мається на увазі в приміщенні?


Roman1650

Не розумію чому перед словом "school" відсутнє "the" або "a"?


Fb8U1

Школа, університет і інші заклади можуть писатись без артикля, якщо мається на увазі не матеріальний об'єкт, а як різновид закладу. У цьому реченні йдеться про школу, як про період часу, коли діти навчаються.


Dima164819

Якщо у цьому реченні йдеться про школу, як період часу, то тоді мабуть буде " at school" і взагалі, якщо ми почали колись грати, то, скоріше за все, продовжуємо і надалі грати це вже present perfect- we have started. Чи я помиляюся?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.