1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "What are your interests?"

"What are your interests?"

Překlad:Jaké jsou tvé zájmy?

August 9, 2015

14 komentářů


TomFox9

Proc je spatne: O co se zajimas?

August 9, 2015

MarquiseDeBat

Protože tomu víc odpovídá What are you interested in.

August 9, 2015

TomFox9

Myslím, že se shodneme na tom, že to překládáme do českého jazyka a zde jsou ty překlady významově naprosto stejné, minimálně já bych na tuto otázku uměl odpovědět...

August 10, 2015

MarquiseDeBat

V tom případě vás můžu jen přeposlat k příspěvku o golden rule celeho kurzu, dlouhá verze, část druhá, jestli se vám to nechce číst celé. https://www.duolingo.com/comment/9877342 Pointa je ta, že jde i o, pokud možno, použití stejných jazykových prostředků - ve vašem případě je úplně jiný podnět, jiný přísudek, ač tato změna není pro překlad nutná a stejně tak vámi navrhovaná verze má v angličtině přesnější překlad, než bylo původní zadání.

August 10, 2015

IvaBeznosk1

Co te zajima?

March 17, 2018

Radka53100

Jaké jsou tvé zisky? - možno přeložit

August 3, 2016

ity762265

Co je tvými zájmy ????

August 5, 2018

Filomena.Prvni

Není to česká věta, sorry.

September 6, 2018

Nimiru

Jak by pls bylo přeloženo "Jaké jsou tvé úroky?" děkuji

November 21, 2018

Vladim995107

Napsal jsem Jaké jsou vaše uroky, a bylo to přijato. Tož tak.

January 7, 2019

PavelKuvar

Proč to nebere Jaké jsou tvé zisky?

March 11, 2019

Marianhuff

Proc e "konicky". Dekuji za vysvetleni

August 6, 2019

yves1711

Co tě zajímá ?

October 1, 2019

mirka420570

Proc je spatne jake jsou tvoje zajmy

October 18, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.