Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"What are your interests?"

Překlad:Jaké jsou tvé zájmy?

0
před 3 roky

7 komentářů


TomFox9

Proc je spatne: O co se zajimas?

4
Odpovědětpřed 3 roky

MarquiseDeBat
MarquiseDeBat

Protože tomu víc odpovídá What are you interested in.

0
Odpovědětpřed 3 roky

TomFox9

Myslím, že se shodneme na tom, že to překládáme do českého jazyka a zde jsou ty překlady významově naprosto stejné, minimálně já bych na tuto otázku uměl odpovědět...

2
Odpovědětpřed 3 roky

MarquiseDeBat
MarquiseDeBat

V tom případě vás můžu jen přeposlat k příspěvku o golden rule celeho kurzu, dlouhá verze, část druhá, jestli se vám to nechce číst celé. https://www.duolingo.com/comment/9877342 Pointa je ta, že jde i o, pokud možno, použití stejných jazykových prostředků - ve vašem případě je úplně jiný podnět, jiný přísudek, ač tato změna není pro překlad nutná a stejně tak vámi navrhovaná verze má v angličtině přesnější překlad, než bylo původní zadání.

1
Odpovědětpřed 3 roky

IvaBeznosk1

Co te zajima?

0
Odpovědětpřed 4 měsíci

ity762265

Co je tvými zájmy ????

0
Odpovědětpřed 1 týdnem

Radka53100

Jaké jsou tvé zisky? - možno přeložit

-1
Odpovědětpřed 2 roky