"What are your interests?"

Překlad:Jaké jsou tvé zájmy?

August 9, 2015

13 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


TomFox9

Proc je spatne: O co se zajimas?


MarquiseDeBat

Protože tomu víc odpovídá What are you interested in.


TomFox9

Myslím, že se shodneme na tom, že to překládáme do českého jazyka a zde jsou ty překlady významově naprosto stejné, minimálně já bych na tuto otázku uměl odpovědět...


MarquiseDeBat

V tom případě vás můžu jen přeposlat k příspěvku o golden rule celeho kurzu, dlouhá verze, část druhá, jestli se vám to nechce číst celé. https://www.duolingo.com/comment/9877342 Pointa je ta, že jde i o, pokud možno, použití stejných jazykových prostředků - ve vašem případě je úplně jiný podnět, jiný přísudek, ač tato změna není pro překlad nutná a stejně tak vámi navrhovaná verze má v angličtině přesnější překlad, než bylo původní zadání.


yves1711

Co tě zajímá ?


Radka53100

Jaké jsou tvé zisky? - možno přeložit


ity762265

Co je tvými zájmy ????


Filomena.Prvni

Není to česká věta, sorry.


Nimiru

Jak by pls bylo přeloženo "Jaké jsou tvé úroky?" děkuji


Vladim995107

Napsal jsem Jaké jsou vaše uroky, a bylo to přijato. Tož tak.


PavelKuvar

Proč to nebere Jaké jsou tvé zisky?


mirka420570

Proc je spatne jake jsou tvoje zajmy

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.