"У мене є жовті черевики."

Переклад:I have yellow shoes.

August 9, 2015

9 коментарів
Це обговорення закрито.


Redovan

А куди дівся артикль "а" - https://prnt.sc/o2mrnu ?


deniko
Mod
Plus

shoes у множині - з іменниками у множині неозначений артикль a не вживається.

Порівняйте:

I have a yellow shoe

I have yellow shoes


ProstoOri

а хіба неправильно "I have a yellow shoes."


deniko
Mod
Plus

Короткі правила вживання артиклів є в теорії до цього курсу на дуолінго.

https://duome.eu/tips/uk/en

З множиною неозначений артикль a не вживається.


olsnake

Are тут помилка?


deniko
Mod
Plus

Краще повністю писати речення. Можливо, є якийсь коректний варіант з are, але мені нічого на думку не спадає, окрім незграбного There are yellow shoes that belong to me - це граматично вірно, але це щось на кшталт "Є жовті черевики, що належать до мене" - тобто clumsy.


[деактивований обліковий запис]

    чому не можу написати BOOTS


Vinnfred

    бо boots - це чоботи

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.