1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "У мене є жовті черевики."

"У мене є жовті черевики."

Переклад:I have yellow shoes.

August 9, 2015

5 коментарів


Redovan

А куди дівся артикль "а" - https://prnt.sc/o2mrnu ?


deniko
Mod

shoes у множині - з іменниками у множині неозначений артикль a не вживається.

Порівняйте:

I have a yellow shoe

I have yellow shoes


EqIO12

а хіба неправильно "I have a yellow shoes."


deniko
Mod

Короткі правила вживання артиклів є в теорії до цього курсу на дуолінго.

https://duome.eu/tips/uk/en

З множиною неозначений артикль a не вживається.

Learn English in just 5 minutes a day. For free.