1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You are never going to achie…

"You are never going to achieve this."

Překlad:Ty toho nikdy nedosáhneš.

August 9, 2015

11 komentářů

Řazení od nejlepšího příspěvku

fvnick

Nemohlo by být Ty toto nikdy nedosáhneš?

August 9, 2015

MarquiseDeBat

Nemohlo. V tomto případě se sloveso nedosáhnout pojí s druhým pádem a tedy v něm musí být i předmět, tedy čeho nebude dosaženo. Pokud byste tam nutně chtěl toto, potom zkuste sloveso přeložit jako dokázat, nebo zájmeno jednoduše vyskloňujte na tvar tohoto.

August 9, 2015

fvnick

Už jsem se víckrát setkal s tím, že já to považuji za 4.pád a duolingo za 2.pád a nemůžu najít, kde je chyba. Jestli už v mé češtině nebo angličtině. Nemůžete mi poradit?

August 10, 2015

MjaMachurk

Domnivam se, ze odpoved "Ty nikdy toho nedosáhneš" ma stejný význam jako "ty toho nikdy nedosáhneš" a odpoved mela byt přijata.

September 25, 2017

tx909

Nemohlo by být "Ty toho nikdy nedocílíš"?

July 8, 2016

Nemesis_NaR

Velmi malebné. Ano, asi by mohlo. Podobně malebné překlady prosím hlásit pomocí tlačítka "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296

July 8, 2016

tx909

Děkuji... použil jsem diskusi, protože jsem si nebyl tak "zcela jistý" jako je doporučeno u ohlašování problémů... osobně slovo "docílit" mě napadne rychleji a spíš reflexivně než "dosáhnout"... to je ale těžce individuální a já navíc neznám všechna pravidla...dřív než ohlašovat problém, raději se zeptám :)

July 9, 2016

dorbanik

"Ty toho nikdy nedosáhneš" bych přeložil "You will never achieve this". Vím, že se zápor o vazby "to be going to" používá, ale v tohle případě si nějak nedovedu představit smysl.

March 30, 2017

MrCuboid1

Já jsem napsal: Ty nikdy toho nedosáhneš. A dopadl jsem špatně. Jak to?

December 7, 2017

mgl1003

Toto nikdy nedosáhnete - ne že bych si byla úplně jistá, ale myslím, že dosáhnout to i dosáhnout toho je správně obojí

June 14, 2019

mgl1003

tak otazník kolem dosáhnout "toto i toho" stahuji, napsala jsem to dřív, než jsem si přečetla níže uvedené komentáře.

June 14, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.