Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"You are never going to achieve this."

Překlad:Ty toho nikdy nedosáhneš.

před 3 roky

9 komentářů


fvnick

Nemohlo by být Ty toto nikdy nedosáhneš?

před 3 roky

MarquiseDeBat
MarquiseDeBat

Nemohlo. V tomto případě se sloveso nedosáhnout pojí s druhým pádem a tedy v něm musí být i předmět, tedy čeho nebude dosaženo. Pokud byste tam nutně chtěl toto, potom zkuste sloveso přeložit jako dokázat, nebo zájmeno jednoduše vyskloňujte na tvar tohoto.

před 3 roky

fvnick

Už jsem se víckrát setkal s tím, že já to považuji za 4.pád a duolingo za 2.pád a nemůžu najít, kde je chyba. Jestli už v mé češtině nebo angličtině. Nemůžete mi poradit?

před 3 roky

MjaMachurk

Domnivam se, ze odpoved "Ty nikdy toho nedosáhneš" ma stejný význam jako "ty toho nikdy nedosáhneš" a odpoved mela byt přijata.

před 11 měsíci

tx909

Nemohlo by být "Ty toho nikdy nedocílíš"?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Velmi malebné. Ano, asi by mohlo. Podobně malebné překlady prosím hlásit pomocí tlačítka "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296

před 2 roky

tx909

Děkuji... použil jsem diskusi, protože jsem si nebyl tak "zcela jistý" jako je doporučeno u ohlašování problémů... osobně slovo "docílit" mě napadne rychleji a spíš reflexivně než "dosáhnout"... to je ale těžce individuální a já navíc neznám všechna pravidla...dřív než ohlašovat problém, raději se zeptám :)

před 2 roky

dorbanik
dorbanik

"Ty toho nikdy nedosáhneš" bych přeložil "You will never achieve this". Vím, že se zápor o vazby "to be going to" používá, ale v tohle případě si nějak nedovedu představit smysl.

před 1 rokem

MrCuboid1

Já jsem napsal: Ty nikdy toho nedosáhneš. A dopadl jsem špatně. Jak to?

před 9 měsíci