"Dodržel slovo."

Překlad:He kept his word.

August 10, 2015

11 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


svesi

Tady je otázka čí slovo měl dodržel, proč by to slovo nemohl dodržet i za někoho jiného? Mělo by to být asi i v češtině "dodržel své slovo" nikoli jen "dodržel slovo" jako je to tady!


Gabriel_eS305

Plne súhlasím, tiež som to mal zbytočne zle!!


Lucias18

A nemohlo by být He kept the word?


jgstcd

Nemohlo. Vzdy kdyz pasuji vyznamove clen i privlastnovak anglictina preferuje ten druhy.


Johana84594

Cože? Vůbec nerozumím, co tím básník chtěl říci.


ValaCZE

Angličtina prostě víc používá přivlastnění. V čj řeknete "dodržel slovo" a je vám jasné, že bylo jeho. Angličtina si to tam musí napsat. Proto musíte použít "his word" a ne "the word" i když by se to teoreticky nabízelo.


Johana84594

Ano, něco takového jsem napsala před pár hodinami Markovi. Ovšem z toho nesrozumitelného "vysvětlení" jgstcd bych nic takového nevyluštila. A nemám ráda nesrozumitelná vysvětlení, protože to často jen zastrašuje tazatele.


Johana84594

Ten samotný přivlastňovák bych ještě zvládla, ale co to znamená, že "pasují významově člen a přivlastňovací zájmeno"? Ne, opravdu to není srozumitelné. A to jsem ve výhodě, protože vím, k čemu bych měla dospět.


ValaCZE

Jeho vysvětlení není nesrozumitelné,možná jen trochu kostrbaté, ale na to že je Američan, to vysvětlil dobře. Je potřeba si tam správně doplnit diakritiku. ;)

Vždy když pasují významově člen i přivlastňovák (míněno přivlastňovací zájmeno), angličtina preferuje ten druhý (míněno přivlastňovací zájmeno).


Vclav955471

Jak by vypadalo Dodržel své slovo?


SirvanArgu

Domnívám se, že "He kept his word".

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.