"Wewritethewomen'snames."

Traducere:Noi scriem numele femeilor.

acum 3 ani

6 comentarii


Levier2

Nu stiu de ce dar parca nu suna potrivit

cu 9 luni în urmă

EdaKurt4

WOW! Cât timp ai scris asta?

cu 5 luni în urmă

iasminaior

Scriem numele femeilor

acum 1 an

Ovidiu1617

Ok... deja stiu cum sa scriu asta... pentru ca se repeta de 5 ori...

acum 1 an

eljaredo

womens' nu women's?

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Posesoarele sunt femeile. La plural: femei = women.
(Singularul fiind femeie = woman. Iar cuvintele womans, womens nu există!)
După posesor (dacă acest cuvânt nu se termină cumva cu ”s”) se adaugă lipit apostrof și ”s”, apoi spațiu și obiectul posedat.

Dacă ar fi fost ”numele fetelor”, ar fi fost ”the girls' names”.
Posesoarele sunt fetele (girls), dar pentru că se termină cu ”s”, atunci se adaugă doar apostroful după, fără să se mai pună încă un ”s” după apostof.

acum 3 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.