Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"We write the women's names."

Traducere:Noi scriem numele femeilor.

0
acum 3 ani

6 comentarii


iasminaior

Scriem numele femeilor

0
Răspundeacum 1 an

Ovidiu1617

Ok... deja stiu cum sa scriu asta... pentru ca se repeta de 5 ori...

0
Răspundecu 6 luni în urmă

Levier2

Nu stiu de ce dar parca nu suna potrivit

0
Răspundecu 4 luni în urmă

EdaKurt4

WOW! Cât timp ai scris asta?

0
Răspundeacum 1 săptămână

eljaredo

womens' nu women's?

-11
Răspundeacum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Posesoarele sunt femeile. La plural: femei = women.
(Singularul fiind femeie = woman. Iar cuvintele womans, womens nu există!)
După posesor (dacă acest cuvânt nu se termină cumva cu ”s”) se adaugă lipit apostrof și ”s”, apoi spațiu și obiectul posedat.

Dacă ar fi fost ”numele fetelor”, ar fi fost ”the girls' names”.
Posesoarele sunt fetele (girls), dar pentru că se termină cu ”s”, atunci se adaugă doar apostroful după, fără să se mai pună încă un ”s” după apostof.

7
Răspundeacum 3 ani