"Theyhavenevercookedcrab."

Переклад:Вони ніколи не готували краба.

3 роки тому

11 коментарів


Vitduo
Vitduo

Чому не a crab?

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

"a crab" - це наче "вони ніколи не готували одного деякого краба". А тут йдеться про крабів взагалі

3 роки тому

piguy3
piguy3

The meaning of the sentence "They have never cooked a crab" depends markedly on where the emphasis is placed in speaking. If a strong emphasis is placed on the word "a," then the implication is that not only have they, in fact, cooked crab but when they have cooked crab, they have always cooked more than one crab. However, this intonation is rare and emphasizes in a manner that frankly sounds deliberately odd / funny that the standard meaning of this sentence is not the one intended.

The more standard meaning is basically the same as that of "They have never cooked crab" only with additional emphasis, something like "They have never cooked even one crab."

11 місяців тому

ruslanvide

Thay never cooked crab а так тeорeтично нe можe бути?

2 роки тому

_Alexik_
_Alexik_

Ні, тому що слова "Thay" не існує)

2 роки тому

Bogdanka2000

і в мене це питання

2 роки тому

Jtb02
Jtb02

Здивувало, що нема артикля. Чому ж тоді не в множині?!

1 рік тому

Sorokas

Це речення можна перекласти й в множині: "Вони ніколи не готували крабів".

1 рік тому

SergiyMarc

They have never cooked crap

1 рік тому

EZ172

А хіба "готували" - це доконана форма дієслова?

1 рік тому

spivanka
spivanka

а чому крабів не можна варити, а тільки "готувати" на всі випадки?)

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.