1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "They have never cooked crab."

"They have never cooked crab."

Переклад:Вони ніколи не готували краба.

August 10, 2015

9 коментарів


Vitduo

Чому не a crab?


Vinnfred

"a crab" - це наче "вони ніколи не готували одного деякого краба". А тут йдеться про крабів взагалі


ruslanvide

Thay never cooked crab а так тeорeтично нe можe бути?


_Alexik_

Ні, тому що слова "Thay" не існує)


Bogdanka2000

і в мене це питання


EZ172

А хіба "готували" - це доконана форма дієслова?


Jtb02

Здивувало, що нема артикля. Чому ж тоді не в множині?!


Sorokas

Це речення можна перекласти й в множині: "Вони ніколи не готували крабів".


spivanka

а чому крабів не можна варити, а тільки "готувати" на всі випадки?)

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.