Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"They have never cooked crab."

Переклад:Вони ніколи не готували краба.

0
3 роки тому

11 коментарів


Vitduo
Vitduo

Чому не a crab?

1
Відповісти13 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

"a crab" - це наче "вони ніколи не готували одного деякого краба". А тут йдеться про крабів взагалі

9
Відповісти13 роки тому

piguy3
piguy3

The meaning of the sentence "They have never cooked a crab" depends markedly on where the emphasis is placed in speaking. If a strong emphasis is placed on the word "a," then the implication is that not only have they, in fact, cooked crab but when they have cooked crab, they have always cooked more than one crab. However, this intonation is rare and emphasizes in a manner that frankly sounds deliberately odd / funny that the standard meaning of this sentence is not the one intended.

The more standard meaning is basically the same as that of "They have never cooked crab" only with additional emphasis, something like "They have never cooked even one crab."

0
Відповісти18 місяців тому

ruslanvide

Thay never cooked crab а так тeорeтично нe можe бути?

1
Відповісти2 роки тому

Bogdanka2000

і в мене це питання

2
Відповісти192 роки тому

_Alexik_

Ні, тому що слова "Thay" не існує)

2
Відповісти1 рік тому

Jtb02
Jtb02

Здивувало, що нема артикля. Чому ж тоді не в множині?!

1
Відповісти1 рік тому

Sorokas

Це речення можна перекласти й в множині: "Вони ніколи не готували крабів".

2
Відповісти1 рік тому

SergiyMarc

They have never cooked crap

1
Відповісти1 рік тому

EZ172

А хіба "готували" - це доконана форма дієслова?

1
Відповісти11 рік тому

spivanka

а чому крабів не можна варити, а тільки "готувати" на всі випадки?)

0
Відповісти1 рік тому