1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The children read a book."

"The children read a book."

Переклад:Ці діти читають книгу.

August 10, 2015

12 коментарів


Tetiana129538

Якась дурня а не англійська, один раз пишуть так, а інший самі собі заперечують...


A545U

Чому в слові book ,оо означає о ане у??


Angela953846

Оо це діфтонг і читається у


47Kp2

блять шо за хуйня, як зрозуміти який час слова read, я написав читали книгу і воно сказало що це правильно?????


vladyslahi

Таблиця неправильних дієслів. read - read - read (В данному випадку вони пишуться одинаково, але читаються по-різному)


serhiibeni

Яка різниця між словами книга і книжка..?


Sofi293814

Чому слово "книжка" неправильно??? Пропонують "книга"


hEGy3

Чого не "Ця дитина читає книгу" тут нема множини


Vinnfred

children - діти, child - дитина


wCQcpfJ9

Правила утворення множини іменників:

  1. Запам'ятайте іменники, що вживаються тільки в однині: information — інформація news — новина, новини know ledge — знання money — гроші advice — порада, поради success — успіх, успіхи pro gress — успіх, успіхи Із цими іменниками дієслова вживаються тільки у формі однини: The knowledge is very important in m odern life. His advice was really helpful.

  1. Запам'ятайте іменники, що вживаються тільки у множині: clothes — одяг trousers — штани scissors — ножиці spectacles/glasses — окуляри scales — терези, ваги g ood s — товари customs — звичаї jeans — джинси pyjamas — піжама shorts — шорти tights — колготи Із цими іменниками не вживається артикль а/ап, а також дієслова та вказівні займенники у формі однини: The goods in this supermarket are quite cheap. These jeans are very fashionable. З іменниками, що називають парні предмети, вживається конструк­ ція a pair of: She bought a pair of shorts yesterday.

  2. Запам'ятайте винятки: a man (чоловік) — men (чоловіки) a woman (жінка) — women (жінки) a child (дитина) — children (діти) a mouse (миша) — mice (миші) a foot (стопа) — feet (стопи) a tooth (зуб) — teeth (зуби) a goose (гусак) — geese (гуси) an ox (бик) — oxen (бики) a sheep (вівця) — sheep (вівці) a d e er (олень) — d e er (олені) a fish (риба) — fish (риби) a fruit (фрукт) — fruit (фрукти)

  3. Множина більшості іменників англійської мови утворюється шля­ хом додавання закінчення -s: d o g — dogs, table — tables, apple — apples. До іменників, що закінчуються на -s, -ss, -sh, -ch, -x, -о, додаєть­ ся закінчення -es: bus — buses, dress — dresses, bush — bushes, watch — watches, box — boxes, tomato — tomatoes. Але: piano — pianos, photo — photos, radio — radios, zoo — zoos, hippo — hippos, video — videos.



VasiliyLit1

The children draw a rabbit - vote me!


m3gr10

Я кажу правильно,а вибиває,що ні

Пов'язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.