"Thechildrenreadabook."

Переклад:Ці діти читають книгу.

3 роки тому

10 коментарів


Tetiana129538

Якась дурня а не англійська, один раз пишуть так, а інший самі собі заперечують...

7 місяців тому

A545U

Чому в слові book ,оо означає о ане у??

6 місяців тому

47Kp2

блять шо за хуйня, як зрозуміти який час слова read, я написав читали книгу і воно сказало що це правильно?????

2 місяці тому

hEGy3

Чого не "Ця дитина читає книгу" тут нема множини

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

children - діти, child - дитина

3 роки тому

LINGVA-LEO

не буть така розумна *

3 роки тому

wCQcpfJ9

Правила утворення множини іменників:

  1. Запам'ятайте іменники, що вживаються тільки в однині: information — інформація news — новина, новини know ledge — знання money — гроші advice — порада, поради success — успіх, успіхи pro gress — успіх, успіхи Із цими іменниками дієслова вживаються тільки у формі однини: The knowledge is very important in m odern life. His advice was really helpful.

  1. Запам'ятайте іменники, що вживаються тільки у множині: clothes — одяг trousers — штани scissors — ножиці spectacles/glasses — окуляри scales — терези, ваги g ood s — товари customs — звичаї jeans — джинси pyjamas — піжама shorts — шорти tights — колготи Із цими іменниками не вживається артикль а/ап, а також дієслова та вказівні займенники у формі однини: The goods in this supermarket are quite cheap. These jeans are very fashionable. З іменниками, що називають парні предмети, вживається конструк­ ція a pair of: She bought a pair of shorts yesterday.

  2. Запам'ятайте винятки: a man (чоловік) — men (чоловіки) a woman (жінка) — women (жінки) a child (дитина) — children (діти) a mouse (миша) — mice (миші) a foot (стопа) — feet (стопи) a tooth (зуб) — teeth (зуби) a goose (гусак) — geese (гуси) an ox (бик) — oxen (бики) a sheep (вівця) — sheep (вівці) a d e er (олень) — d e er (олені) a fish (риба) — fish (риби) a fruit (фрукт) — fruit (фрукти)

  3. Множина більшості іменників англійської мови утворюється шля­ хом додавання закінчення -s: d o g — dogs, table — tables, apple — apples. До іменників, що закінчуються на -s, -ss, -sh, -ch, -x, -о, додаєть­ ся закінчення -es: bus — buses, dress — dresses, bush — bushes, watch — watches, box — boxes, tomato — tomatoes. Але: piano — pianos, photo — photos, radio — radios, zoo — zoos, hippo — hippos, video — videos.


11 місяців тому

AlexDyl

Чому тут "ці", якщо в реченні немає "this" ?

3 роки тому

LoLua

Артикль the вживається коли іменник вказує на конкретне значення, що точно визначене людиною що висловлюється: В таких ситуаціях можливий переклад the як цей/ця.

2 роки тому

aW8It

"ці"означає "it is"

10 місяців тому

Пов’язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.