1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ці качки"

"Ці качки"

Переклад:The ducks

August 10, 2015

13 коментарів


PsyS

Дивно. Було завдання перекласти "ці качки", я написав "the ducks" і зарахувало як вірний варіант, тому що всюди де вживається "the" дослівний перевід програми пише "ці..". Зараз я вибрав варіант "The ducks", то мені вибило помилку, вказавши правильний варіант "These ducks". А коли я повинен був перекласти варіант "ці коти" мені вибиває що "These cats" хибний варіант, а "The cats" вірний D; Поясніть логіку


OlesiaRask

Дивно... А в мене цей варіант правильний


stepanchykmc

А яка логіка? Дуолінго - програма, тобто ВОНА, тобто жінка, дівчина... Деколи капризує. Сприймайте її простіше і вона принесе Вам задоволення!


DPko13

The это артикль. Он употребляется в связке со словами.


kirill-t

Чому воно не принімає this "ducks"?


Tarm1

Тому що, this - для однини


szKL10

Тому що this використовується в однині


A.Polina

Для множини буде these


I_am_actualy_cat

"These bodybuilders"?


B0ZN4

Згодна, дивний переклад "the" .наскільки я знаю це не "ці"


Volodymyr_DR

Повинно бути: these ducks


Nordry

Варіант "These ducks" приймається :)

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати