"Mia avo diras, ke li volas tempon anstataŭ mono."

Translation:My grandfather says that he wants time instead of money.

August 10, 2015

8 Comments


PoisonPlatypus

That is so ❤❤❤❤❤❤❤ sad.

August 10, 2015

ConorFingleton

Nepo: Avo, ĉu vi deziras, ke vi havas pli monon?

Avo: Ne, kara, mi preferas havi multan tempon, ke mi eblas pasigi kun vi.

Mi pensas ĝi dolĉas kaj ĉarmas.

:)

September 9, 2015

Razoner

Kial tio malfeliĉas? Se estas unu afero en ĉi tio mondo, ke neniu povas perlabori, estas tempo. Iu povas perlabori monon iutempe en ilia vivo. Tempo estas pli valora ol mono.

Why is that sad? If there is one thing in this world that no one can earn back, it is time. Anyone can earn money at any time in their life. Time is more valuable than money.

I am so proud that I was able to write most of that in Esperanto without a dictionary.

November 29, 2015

TylerMacNeill

The writers of these lessons are poetic. Stuff like this really sinks in how well done this course is.

August 19, 2015

everton.flavio

Ni aĉetas monon vendante nian tempon. Sed, ni ne povas aĉeti tempon vendante nian monon.

Ne forgesu tion!

August 13, 2015

Leadam22

Why not "monoN"? Because it's obvious and would be repetitive?

August 14, 2015

mihxal

According to PIV: "Sed ĉiufoje, kiam la uzo de la nominativo post anstataŭ ne estigas dusencaĵon, ĝi estas preferinda, laŭ la konstanta admono de Z."

August 14, 2015

ConorFingleton

Sed "tempo estas mono"... do li havas tempon, li ankaŭ havas monon!

September 9, 2015
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.