1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The girl hears the dog."

"The girl hears the dog."

Traducere:Fata aude câinele.

August 10, 2015

9 comentarii


Stefan3793

Ce zice câinele????????????????????????????????????????


BiancaAdriana0

cu toate ca am gresit nu imi cam recunosc vina si nu am ineles propozitia ar fii frumos daca s-ar explica please help me i am a confused girl


BiancaAdriana0

din nou nu inteleg nu este acelasi aude sau asculta


Cati471576

"Aude" este o actiune involuntara, auzi ceea ce se intampla in jurul tau pe cand "asculta" este o actiune voluntara, vrei sa auzi ceva, te stradui sa auzi ceva. Cam asta ar fi diferenta intre aude si asculta


mihailaninoiu

"il aude pe caine " nu e corect?


Cati471576

Nu, nu este corect. In exercitiu este "the dog" adica "cainele" substantiv articulat. In varianta ta "caine" nu este articulat. Plus ca "il aude pe caine" nu prea suna romaneste :)


mihailaninoiu

multumesc Katy! oricum, limba romana e vasta. cum e mai romaneste, fata admira baiatul sau fata il admira pe baiat?


Silvia142866

Eu am tradus "Fata aude cățelul" nu câinele


MirelaDine

Cățelul este pupy, sau ceva de genul. . Un alint.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.