Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The girl hears the dog."

Traducere:Fata aude câinele.

0
acum 3 ani

8 comentarii


BiancaAdriana0

cu toate ca am gresit nu imi cam recunosc vina si nu am ineles propozitia ar fii frumos daca s-ar explica please help me i am a confused girl

0
Răspundeacum 2 ani

BiancaAdriana0

din nou nu inteleg nu este acelasi aude sau asculta

0
Răspundeacum 2 ani

Cati471576

"Aude" este o actiune involuntara, auzi ceea ce se intampla in jurul tau pe cand "asculta" este o actiune voluntara, vrei sa auzi ceva, te stradui sa auzi ceva. Cam asta ar fi diferenta intre aude si asculta

0
Răspundeacum 2 ani

Stefan3793

Ce zice câinele????????????????????????????????????????

0
Răspundeacum 1 an

mihailaninoiu

"il aude pe caine " nu e corect?

0
Răspundeacum 1 an

Cati471576

Nu, nu este corect. In exercitiu este "the dog" adica "cainele" substantiv articulat. In varianta ta "caine" nu este articulat. Plus ca "il aude pe caine" nu prea suna romaneste :)

0
Răspundeacum 1 an

mihailaninoiu

multumesc Katy! oricum, limba romana e vasta. cum e mai romaneste, fata admira baiatul sau fata il admira pe baiat?

0
Răspundeacum 1 an

Silvia142866

Eu am tradus "Fata aude cățelul" nu câinele

0
Răspundeacum 1 an