1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ми маємо платити за це облад…

"Ми маємо платити за це обладнання самі."

Переклад:We have to pay for the equipment ourselves.

August 11, 2015

18 коментарів


denys.ko

незрозуміло чому "самі" не "by ourselves"? у поясненні говориться: "Самостійність виконання дії (зробив сам, написала сама) передається сполученням by ….self. I can do it by myself (Я можу зробити це сам(а))"


Vinnfred

To do something yourself is to take personal responsibility as opposed to leaving it with a third party. (брати особисту відповідальність за щось) To do something by yourself is to do it alone, without the input or assistance of any companions. (виконати роботу повністю самостійно, без чиєїсь допомоги)

Neighbor 1: Will you have the contractors paint the garage door?
Neighbor 2: No, I'll do it myself.

The above simply means that Neighbor 2 will not hire contractors to paint the garage door, and will endeavor to do it himself.

Neighbor 1: Will you have the contractors paint the garage door?
Neighbor 2: No, I'll do it by myself.

In this case, Neighbor 2 not only is not going to hire contractors, but intends to do the painting exclusively himself, without the aid of others


Dmy_S

Попри такі розлогі цитати, які самі по собі допомагають краще вивчати англійську мову, ключове питання так і залишається не проясненим: чому тут не можна вжити "by"? Хіба пропоноване речення не може, зокрема, означати, що нам доведеться оплатити це обладнання не тільки без залучення кредитів, спонсорів, бюджетних коштів тощо, а навіть без сусідів і доброзичливців? Ось так суворо, виключно із власної кишені - by ourselves? Точно нє? Чому?


king_ov_hate

We have to pay for the equipment by ourselves. Чому не прийнято?


Vadym_H

Лише мені pay чутно як kay


Rom4ikOneLove

Так в мене теж


Dmytro2017

по конкретному прикладу так і не зрозуміло хто має рацію: Vinnfred чи GalynaD

p.s. Маю набагото більш примітивніше запитання: Може хтось пояснити коли вживається "by", а коли "for"? По логіці завжди б мало бути "by",но в деяких прикладах вживається чомусь "for"


Fb8U1

Порівнюючи відповіді Vinnfred і GalynaD, я не бачу протиріччя. У других прикладах обох авторів ідеться про самостійну роботу без сторонньої допомоги. А у першому прикладі GalynaD мова про усамітнення, Самі, без сторонніх осіб, бо вони хочуть поговорити про приватні справи. Тобто, це ще один випадок вживання by.

Щодо for перед зворотним займенником. For myself - за себе. I pay only for myself - Я плачу тільки за себе. Я так розумію.


Nataly973380

we have to pay for the equipment by ourselves - ми маємо платити за ... самі we have to pay for the equipment ourselves - ми маємо платити обладнання самі


Galyna_D

should be "BY ourselves" ==== by ourselves 1. with no one else present; alone. Do we have to sit here by ourselves? Can't we sit with Mary and Max? We like to eat by ourselves, so we can talk about private matters. 2. with the help of no one else. We can do it by ourselves. Can we lift this by ourselves, or do we need some help? https://idioms.thefreedictionary.com/by+ourselves


ElderTrokh

Why I can't translate it as "need", not "have"?


scunk

Why we can't set ourselves after word pay? "We have to pay ourselves for the equipment" ?


scunk

Чому ми не модемо вжити we should pay...?


Nick2016may

"We have to pay for this equipment for ourselves" Чому не можна перекласти, як варіант "це - this"?


Dmy_S

А можна перекласти We have to pay for the equipment ourselves як "Ми маємо платити за це обладнання собою"? ;) І якщо так, то як розрізнити ці 2 конструкції?


KnightMirko

We must pay for this equipment ourselves. - не підійшло.


Dmy_S

Ми маємо платити за це обладнання собі? )

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.